انتخاب بهترین مشاوره ایزو 17025

مشاوره ایزو 17025 کمک می کنند تا نواقص مربوط به آزمایشگاه مشخص شده و مسیر برای اخذ استانداردهای لازم هموارتر شود.

به منظور انتخاب بهترین مشاوره ایزو 17025 برای مراکز آزمایشگاهی، مجرب ترین اساتید را دور هم جمع کرده ایم. تیم مشاوره ما به واسطه تجربه پیاده سازی استاندارد 17025 در سازمان های مختلف آمادگی لازم برای ارائه مشاوره به آزمایشگاه ها در راستای اخذ این استاندارد را فراهم ساخته است.

انجام مشاوره ایزو 17025 به صورت پروژه ای و جلسه ای

ایزو 17025 یک معیار سنجش کیفیت آزمایشگاهی محسوب می شود. هر آزمایشگاهی که بتواند این گواهی را دریافت نماید دقت بالای دستگاه های خود را به ثبت رسانده است.

یکی از روش های اخذ ایزو 17025، تنظیم قرارداد به صورت پروژه ای است. تیم مشاوره ایزو 17025 به منظور اخذ گواهینامه سیستم مدیریت مربوط به استاندارد مورد نظر یک سری تغییرات مهم در سیستم مدیریتی سازمان یا ازمایشگاه شما فراهم می سازد. این تغییرات در قالب یک پروژه صورت می گیرد. ارزیابی های لازم انجام شده تا آزمایشگاه مورد نظر صلاحیت لازم برای مشاوره استاندارد 17025 را کسب نماید. مشاوره های صورت گرفته از سوی دیگر آکادمی ما و به صورت ابتدا و انتهای پروژه مورد نظر خواهد بود.

روش دیگر اخذ ایزو 17025 به صورت جلسه ای است. در این راستا بر اساس سطح نیاز آزمایشگاه تعداد جلسات آموزش و مشاوره در اختیار شما قرار می گیرد. در این جلسات مشاوره های لازم ارائه شده و مشکلات موجود برطرف می شوند. در جلسات مشاوره به صورت کاربردی به شما کمک می شود تا بتوانید الزامات استاندارد ایزو 17025 را به صورت مناسب پیاده سازی کنید. تجربه و تخصص بسیار بالا در پیاده سازی استانداردهای لازم سبب تایید صلاحیت آزمایشگاه مورد نظر می شود.

انجام مشاوره ایزو 17025 به صورت پروژه ای و جلسه ای
مشاوره ایزو 17025

گام های اولیه مشاوره ایزو 17025

شناخت اولیه و همینطور تنظیم گزارش آنالیز شکاف از مواردی است که در گام اول مشاوره ایزو 17025 قرار گرفته است. در شروع پروژه وضعیت آزمایشگاه بر اساس ساختار سازمانی و فیزیکی و همینطور مستندات موجود مطالعه می شود. نیاز به شناسایی کاستی ها و نواقص بوده و می بایست گزارش مربوط به همه مشکلات به طور دقیق تنظیم شود. این گزارش پایه ای برای برنامه ریزی فعالیت های بعدی در پروژه خواهد بود.

گام های اولیه مشاوره ایزو 17025
اخذ ایزو 17025

تشکیل کمیته مدیر کیفیت و فنی

برای اینکه پیاده سازی استاندارد ایزو 17025 به درستی صورت بگیرد نیاز به مدیر کیفیت، مدیر فنی و همینطور یک سری کارشناسان فنی آزمایشگاه خواهد بود. این افراد در مورد نحوه اجرای فعالیت های پروژه مشورت کرده و بهترین تصمیم گیری را خواهند داشت.

برای استقرار الزامات استاندارد نیاز به تهیه یک سری مستندات است. نظامنامه، دستورالعمل های کاری، فرم ها و لیست ها می بایست به طور دقیق تهیه شوند. این مستندات توسط مشاور پروژه تحویل آزمایشگاه می شود. در جلسات مربوط به کمیته راهبری نیاز به بازنگری این مستندات خواهد بود. البته مستندسازی سیستم مدیریت آزمایشگاه می بایست از قبل تنظیم شده باشد و همینطور روش های اجرایی نیز شفاف سازی شوند. به طور کلی دستورالعمل ها می بایست با الزامات استاندارد ایزو 17025 منطبق باشند.

جدیدترین دوره های آموزشی

در راستای مشاوره ایزو 17025 تلاشی صورت گرفته تا یک سری دوره های آموزشی جدید در نظر گرفته شود. در این دوره های آموزشی تمرکز اصلی بر اطمینان اعتبار نتایج آزمون و همینطور تصدیق روش های آزمون است. یک سری دوره های آموزشی در راستای ارزشیابی عدم قطعیت اندازه گیری صورت می گیرد. مدیریت ریسک و قواعد تصمیم گیری در آزمایشگاه مربوط به این بخش خواهد بود.

ارزیابی نهایی

تیم مشاوره ایزو 17025 در زمان انجام ارزیابی نهایی برای آزمایشگاه همراه شما خواهد بود و صلاحیت های لازم در راستای اخذ استاندارد ایزو 17025 فراهم می شود. در صورت عدم انطباق احتمالی نیز اقدامات لازم برای رفع آن صورت می گیرد.

رضایت بالای مشتریان در دریافت ایزو 17025 سبب شده تا تعداد پروژه های تیم ما روز به روز بیشتر شود. همکاری و همیاری افراد کاربلد سبب می شود تا پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو 17025 غیر ممکن و یا پر هزینه نباشد. در سال های اخیر سخت گیری های زیادی در راستای اخذ استاندارد ایزو 17025 وجود داشت. این موضوع سبب شد تا بسیاری از آزمایشگاه ها از اخذ ایزو 17025 منصرف شوند اما خوشبختانه تیم مشاوره ایزو 17025 توانسته صفر تا صد پروسه اخذ استاندارد مورد نظر را دنبال نماید و مشکلات احتمالی را از سر راه بردارد. گاه رفع یک مشکل با کمی تاخیر همراه است که خوشبختانه مشکلی نبوده و سریعاً برطرف می شود.

شماره تماس: 09902702205

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما