بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت

دریافت مدرک بین المللی برای مهاجرت می تواند رزومه و امتیاز شما را برای این که در رشته تحصیلی و شغل خود ویزا بگیرید بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله شرایط دریافت این مدرک و هم چنین هزینه های مربوط به صدور آن را بیان کرده ایم.

فواید دریافت مدرک بین المللی برای مهاجرت

هر چقدر برای مهاجرت شما بتوانید مدارک معتبر و بین المللی دریافت کنید، امتیاز خود را در این زمینه بالاتر می برید. اگر به فکر دریافت ویزای تحصیلی هستید این شرایط را باید داشته باشید:

  • حداقل معدل بالای 14 در دوره کارشناسی
  • حداقل داشتن 2 عدد مدرک بین المللی و معتبر در زمینه کاری و تحصیلی خود
  • داشتن مدرک زبان یا آیلتس
  • داشتن مقالات ISI و معتبر
  • داشتن سوابق کاری در رشته تحصیلی مورد نظر حتی به صورت کارآموزی

برای اخذ ویزای شغلی هم داشتن سرتیفیکت های معتبر و بین المللی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل هم در ویزای تحصیلی و هم شغلی شما باید به فکر دریافت بهترین مدرک بین المللی در زمینه مهاجرت باشید.

فواید دریافت مدرک بین المللی برای مهاجرت
مدرک بین المللی برای مهاجرت

گواهی بین المللی باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

اما صرفا گرفتن هر مدرک بین المللی نمی تواند به شما در زمینه مهاجرت کمک کند. از مهم ترین شاخصه های مربوط به دریافت چنین مدرکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما بایستی از وزارت دادگستری ایران قابل ترجمه باشد. ( قبل از دریافت مدرک از شرکت صادر کننده بپرسید که آیا قابلیت ترجمه را دارد یا خیر)
  • دارای مهر برجسته و هولوگرام باشد
  • کد ریجستری معتبر و آنلاین داشته باشد.
  • وب سایت ارائه کننده استعلام کد ریجستری مدرک بایستی در یکی از کشورهای خارج از ایران ثبت شده باشد.
  • گواهی ارائه شده به مشتریان بایستی دارای یک پشتیبانی قوی در خارج از ایران باشد و دفتر کاری در کشور مورد نظر پاسخ گوی سوالات مشتریان باشد.
گواهی بین المللی باید دارای چه مشخصاتی باشد؟
مدرک بین المللی برای مهاجرت

شرایط دریافت مدرک بین المللی برای مهاجرت

اما برای گرفتن این مدرک بایستی شرایطی را داشته باشید تا بتوانید آن را برای خود داشته باشید. این شرایط شامل موارد زیر است:

  1. دارای پاسپورت و گذرنامه باشید.
  2. حداقل سابقه کاری شما برای اخذ چنین مدرکی 2 سال است یا داشتن مدرک فنی و حرفه ای
  3. حداقل سن 18 سال
  4. برای رشته های خاص به مانند پزشکی حتما از وزارت بهداشت، داشتن مجوز لازم است.
  5. اگر در زمینه کاری و یا رشته تحصیلی مورد نظر سابقه دارید می توانید برخی از مدارک بین المللی و معتبر را دریافت کنید. اما برخی دیگر از این مدارک برای گرفتن احتیاج به سابقه کاری دارد.

هزینه و مدت زمان صدور مدرک بین المللی

برای داشتن مدرک بین المللی معتبر در شرایط حاضر شما بایستی با دلار و یورو هزینه کنید. در حال حاضر شما برای دریافت یک مدرک بین المللی معتبر برای مهاجرت حداقل هزینه ای که بایستی پرداخت کنید حدود 5 میلیون تومان است. هم چنین مدت زمان صدور چنین مدرکی چیزی در حدود 1 ماه می باشد. اگر قصد مهاجرت به خارج از ایران را دارید داشتن چنین مدارک معتبری مزیت بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد آورد و امتیاز بالایی در این زمینه کسب خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما