خرید مدرک qal میکاپ

با خرید مدرک qal میکاپ می توانید رزومه کاری خود را در حرفه مورد نظر بالا ببرید و این مساله باعث می شود که بسیار بیشتر از سایر رقیبان خود دیده شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مدرک qal چیست؟

مدرک qal انگلستان یکی از مهم ترین سندهای بین المللی در زمینه آرایشگری و بهداشتی در کشور ایران است. این مدرک در حال حاضر تحت اعتبار سازمان بزرگ و معتبر ascb انگلستان است. هم چنین این مدرک مجوز رسمی را در زمینه ثبت و صدور انواع ااستاندارد های ایرو را دارا می باشد و سایت اصلی که از طریق آن می توان استعلام مدارک بین المللی را دریافت کنیم qalcert.co.uk می باشد.

میکاپ چیست؟

خود دوره های میکاپ به 3 دسته تقسیم بندی می شود و بهتر است که دانشجو یکی از این رشته ها را انتخاب کند و به صورت حرفه ای آموزش ببیند.

  • دوره میکاپ ساده
  • دوره میکاپ برای عروس و داماد
  • دوره میکاپ حرفه ای

شرکت مشاورین آروین ایزو تنها مدرک میکاپ صادر می کند و در زمینه آموزش دوره های بالا هیچ گونه تعهد یا مسئولیتی ندارد. بعد از گذراندن دوره های مورد نظر از آموزشگاه شما عزیزان می توانید جهت ثبت و سفارش مدرک بین المللی درخواست خود را ثبت کنید.

میکاپ چیست؟
مدرک qal میکاپ

مدرک qal میکاپ

این مدرک در دو دسته هنرجویی و مربی گری برای مشتریان صادر می شود و از اعتبار 3 ساله برخوردار است.

شرایط صدور مدرک qal برای هنرجویی به صورتی است که باید استاد دوره شما سفارش دهد و اسم استاد دوره در پایین مدرک می آید و بعد از امضای استاد، این مدرک به هنرجو تحویل داده می شود. هزینه مدرک qal برای میکاپ در سال 1402 چیزی در حدود 400 هزار تومان است.

هم چنین شرایط دریافت مدرک qal میکاپ برای مربی گری ساده است شما باید قبلا آموزش کامل و حرفه ای در این زمینه دیده باشید هم چنین دارای مدارک معتبر و بین المللی هم چون فنی حرفه ای و یا وزارت کار باشید تا بتوانید مدرک معتبر مربی گری برای خود سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما