شرایط اخذ گواهینامه ce اروپا

مشاغلی که شرایط دریافت ce را دارند به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند، هم چنین مدت زمان و هزینه اخذ گواهینامه ce اروپا در همین مقاله آورده شده است.

گواهینامه ce اروپا به چه مشاغلی داده می شود؟

به صورت کلی هر محصولی که سایت اتحادیه اروپا ورود آن را به داخل این اتحادیه ممنوع نکرده باشد شرایط دریافت گواهینامه ce اروپا را دارد. متاسفانه در کشور ایران هستند محصولاتی که لیست آن ها در سایت اتحادیه اروپا نیست اما می بینیم که نشان استاندارد ce بر روی آن درج شده است و این مساله بیشتر برای بحث تبلیغات و بازاریابی آن برند است. در حالت کلی لیست محصولاتی که نیازمند دریافت این نشان هستند شامل موارد زیر است:

  • تجهیزات پزشکی
  • تجهیزات صنعتی و مکانیکی شامل بالابرها، انواع جرثقیل ها و ماشین های فرز و سنگ کاری
  • صنایع پلاستیکی و لاستیکی
  • صنایع اسباب بازی
  • تولید کننده لوله و پروفیل
گواهینامه ce اروپا به چه مشاغلی داده می شود؟
اخذ گواهینامه ce

اخذ گواهینامه ce اروپا چگونه امکان پذیر است؟

برای اخذ این مدرک نیازمند انجام یک سری اصول و قوانین هستیم. قبل از هر کاری باید تشخیص دهیم که گذاشتن نشان ce بر روی آن محصول مورد نظر ممنوع است یا خیر. سپس کارهای فنی زیر را باید تهیه کنیم.

  • انجام تست ریپورت بر روی محصولی که می خواهیم صادر کنیم. ( تست ریپورت شامل بررسی فنی و کیفی محصولی است که شرایط لازم را برای مصرف در اتحادیه اروپا دارد. این شرایط در سایت اتحادیه اروپا وجود دارد و توسط کارشناس فنی انجام می گیرد.)
  • گرفتن تکنیکال فایل های متنوع از برخی محصولات خاص به ویژه در حوزه تجهیزات پزشکی
  • تهیه نقشه فرآیند محصول با رسم دیاگرام های متنوع از آن
اخذ گواهینامه ce اروپا چگونه امکان پذیر است؟
اخذ گواهینامه ce

مدت زمان دریافت نشان ce

همان طور که ملاحظه می فرمایید دریافت نشان Ce نیازمند گذراندن این 3 موردی است که در بالا عنوان کردیم. مدت زمان پیاده سازی تست ریپورت و انجام نقشه ها فرآیند کاری حدودا یک هفته به طول می انجامد، پس از پیاده سازی این موارد، برای صدور گواهی درخواست داده می شود و حدودا 10 روز طول می کشد تا مدرک صادر شود. پس از صدور مدرک یک کد 4 رقمی nando به کسب و کار و محصول تولیدی شما تعلق می گیرد که می توانید با بهره گیری از این کد، صادرات خود را به حوزه اتحادیه اروپا آغاز کنید.

هزینه اخذ گواهینامه ce اروپا

در حال حاضر هزینه صدور چنین نشانی در داخل ایران بسیار بالاست و برای دریافت نشان اورجینال باید به فکر هزینه بالای 100 میلیون تومان باشید. اما اگر می خواهید نشان غیر اورجینال را صرفا جهت بازاریابی و تبلیغات شرکت خود انجام دهید این هزینه به حدود 5 میلیون تومان می رسد. پیشنهاد می کنیم جهت دریافت مشاوره در این زمینه و هم چنین مشاهده نمونه مدارک صادر شده در این زمینه و آغاز پروژه اخذ گواهینامه ce اروپا با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما