صدور مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی

یکی از مدارک پرتقاضا و پرکاربرد در داخل کشور ما، مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی است که در این مقاله در خصوص شرایط صدور این گواهینامه بین المللی و هزینه مربوط به آن صحبت خواهیم کرد.

وظایف دستیار دندانپزشکی

یکی از شغل های پرکاربرد و به نسبت ساده نسبت به دوره های تخصصی دیگر در زمینه پزشکی و بهداشت، دستیار دندانپزشکی است. در حال حاضر این شغل در ایران حدود یک دهه که رونق زیادی گرفته و درآمدهای خوبی نصیب افرادی می شود که دوست دارند در سریع ترین زمان ممکن خود را نزدیک به جایگاه پزشکان و دندانپزشکان ببینند.

از مهم ترین وظایف مربوط به یک دستیار دندانپزشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوبت دهی منظم و سریع بیماران و هم چنین آماده سازی پرونده آنان
  • استریل و ضدعفونی کردن وسایل مورد نیاز بیمار قبل از اقدامات پزشکی و دندانسازی
  • بررسی موجودی اقلام و سفارش کالا قبل از این که این موجودی به اتمام برسد.
  • رسیدگی به شکایات و انتقادات بیماران و بررسی مشکلات آن ها با نظر و مشورت پزشک متخصص و جواب دادن سریع به آن ها
  • آماده سازی و کنترل تمامی وسایل مورد نیاز پزشک متخصص و در اختیار قرار دادن ساده این وسایل
  • کمک به پزشک در هنگام عمل و اقدامات زیباسازی از جمله تمیز کردن داخل دندان با استفاده از دستگاه ساکشن و لوازم مربوطه

این مطلب را حتما بخوانید: صفر تا صدور مدرک بین المللی

وظایف دستیار دندانپزشکی
مدرک دستیار دندانپزشکی

چرا صدور مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی مهم است؟

اگر علاقمند به این شغل هستید و دوست دارید سریع تر به جایگاه دستیار دندانپزشکی برسید یا این که چند مدت سابقه فعالیت در این زمینه را دارید و می خواهید رزومه کاری خود را پربارتر کنید، به صدور مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی، نیازمند هستید.

در واقع گرفتن این مدرک بین المللی کمک می کند تا هرچه سریعتر شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید یا این که به وسیله این مدرک بین المللی مهاجرت کنید. این مدرک بین المللی قابلیت استعلام جهانی را دارد و شما می توانید به وسیله دریافت آن در داخل و یا خارج از کشور در زمینه شغلی مورد نظر مشغول به کار شوید.

این مطلب را حتما بخوانید: سفارش مدرک بین المللی رنگ مو

چرا صدور مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی مهم است؟
دستیار دندانپزشکی

شرایط دریافت مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی

این مدرک یا توسط شخص شما که علاقمند به شغل دستیار دندانپزشکی هستید گرفته می شود و یا توسط پزشک متخصصی که نزد وی کار می کنید صادر می شود، ولی در هر صورت زمانی معتبر است که به امضای پزشک متخصص برسد. برای دریافت این مدرک بین المللی سابقه کار 6 ماهه لازم است و یا اگر سابقه کار ندارید بایستی آموزش های مورد نظر این دوره را بگذارنید. شرکت آروین سپهر دیار هم اکنون آموزش مجازی دستیار دندانپزشکی را برای افرادی که دوست دارند این مدرک را داشته باشند گذاشته است.

انواع مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی

این مدرک به دو صورت صادر می شود:

  1. مدرک مربی گری
  2. مدرک هنرجویی

برای گرفتن مدرک مربی گری لازم است که سابقه چندین ماهه در این زمینه داشته باشید. ارائه سندی که نشان دهد شما نزد پزشک متخصص بوده اید برای دریافت مدرک مربی گری کافی است.

برای گرفتن مدرک هنرجویی لازم است که آموزش های مورد نظر در زمینه دستیار دندانپزشکی را ببینید. هم اکنون شرکت آروین سپهر دیار مجری برگزاری این دوره های آموزشی می باشد. به هر حال داشتن سابقه کار و یا آموزش دیدن در جهت دریافت چنین مدرکی از اهمیت زیادی برخوردار است.

انواع مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی
مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی

قیمت مدرک دستیار دندانپزشکی چقدر است؟

اگر سابقه کار دارید با پرداخت مبلغ 2 میلیون تومان می توانید صاحب این مدرک معتبر و بین المللی شوید. اما اگر نه سابقه کار دارید و نه آموزشی در این زمینه دیده اید با پرداخت مبلغ 3 میلیون تومان صاحب مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی می شوید. هم چنین با دریافت آن شما عزیزان می توانید در آینده نزدیک برای ارتقاء شغلی خود در زمینه تدریس و آموزش این رشته فعالت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سفارش این گواهی با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما