صدور گواهی ایزو شیراز

برای صدور گواهی ایزو شیراز باید سه کار را انجام دهید. هر کدام از این فرآیندها پیش نیاز دیگری هستند و اگر خواهان دریافت مدرکی معتبر از این شهر هستید باید تمامی این اصول را به درستی رعایت کنید. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی کامل در این خصوص به شما عزیزان اعلام کنیم پس با ما همراه باشید.

پیش نیازهای صدور گواهی ایزو شیراز

قبل از هر چیزی در جهت ثبت گواهی ایزو شیراز بایستی اطلاعات کامل شرکت شما را دریافت کنیم. این اطلاعات شامل سه مشخصه زیر است:

  1. اسم سازمان به همراه آدرس سازمان
  2. تعداد پرسنلین سازمان به علاوه تعداد شیفت های کاری
  3. زمینه فعالیت و این که اگر تولیدی هستید چند محصول دارید.

بعد از اتمام این موارد که بایستی در سایت آروین ایزو این اطلاعات را برای ما ارسال کنید. نوبت به بررسی و بازبینی وضعیت شرکت شما از سوی کارشناسان ما می رسد. در جهت رفاه حال مشتریان کار صدور گواهی ایزو شیراز در کم تر از یک هفته انجام می پذیرد. البته این مساله برای ab های خصوصی است و گواهینامه هایی که تحت نظارت سازمان استاندارد است نیاز به چندین ماه مشاوره دارد.

گواهی ایزو شیراز

هزینه گواهی ایزو شیراز

اگر به دنبال گواهی ایزو شیراز هستید حتما می خواهید اطلاعاتی کامل در خصوص هزینه مربوط به صدور این مدرک هم داشته باشید. جدول زیر هزینه های صدور برای دو ab دولتی و خصوصی آمده است که این هزینه ها تا پایان مهرماه 1398 می باشد.

              هزینه مدرک ایزو با ab خصوصی           هزینه مدرک ایزو با ab دولتی
                        800 هزار تومان                2 میلیون تومان

[toggle title=”نکته” state=”open”]برای صدور ab های دولتی به خصوص برای استاندارد ایزو 13485 و ایزو 15189 نیاز است که جداگانه هزینه مشاوره حضوری محاسبه شود.[/toggle]

گواهی ایزو شیراز

از کجا تشخیص دهیم که ایزو اصل است؟

اما شاید دغدغه کسانی که خواهان دریافت مدرک ایزو هستند این مساله باشد که از کجا تشخیص دهند مدرکی که دریافت کرده اند اصل است یا خیر. در این جا به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

  • جنس کاغذ خود می تواند نشان دهنده این مساله باشد که تا چه حد مدرکی که دریافت کرده اید اصل است یا خیر
  • هر گواهی ایزویی دارای یک ab است. سایت ab مربوطه را از شرکت دریافت کنید و به سایت بروید تا مطمئن شوید اسم گواهینامه تحت اعتبار آن ab است.
  • ab های دولتی در لیست اداره استاندارد ایران هستند و می توانید به سایت این اداره بروید و لیست مورد تایید این سازمان را برای گواهینامه های ایزو مشاهده کنید. اما برای ab های خصوصی می توانید از مراکز که گواهینامه را برای شما اجبار کرده اند بپرسید.

جهت دریافت گواهی ایزو شیراز همین الان با ما تماس بگیرید.


                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما