صفر تا صد صدور مدرک بین المللی

در مقاله پیش رو قصد داریم شما مخاطبان عزیز را با روش های صدور مدرک بین المللی و مزیت های حاصل از دریافت آن آشنا کنیم.

صدور مدرک بین المللی یعنی چه؟

صدور مدرک بین المللی عملیاتی است که توسط مجموعه هایی خاص و معتبر انجام می شود. ممکن است در برخی کارها و به دلایل مختلف، نیاز به ارائه مدرک بین المللی معتبر در تخصص مورد نظر خود داشته باشید. برای دسترسی به مدارک بین المللی باید به مجموعه هایی خاص مراجعه کرده و اقداماتی را انجام دهید. مدرک بین المللی می تواند برای موفقیت در مهاجرت و خروج از کشور، نقشی کاربردی ایفا کند. در این متن تلاش می کنیم شما عزیزان را با مراحل دریافت مدرک بین المللی و مزیت های آن آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

آشنایی با مراحل صدور مدرک بین المللی

صدور مدرک بین المللی چگونه انجام می شود؟ احتمالا این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده است. متاسفانه در حال حاضر، به دلیل تحریم های بی شمار، کشور ما فاقد نمایندگی های اصلی شرکت های معتبر در زمینه صدور گواهی نامه است. البته برخی مجموعه ها در کشور فعال هستند که با دریافت مجوزهای قانونی به عنوان نماینده ای برای کمپانی های معتبر در سراسر دنیا عمل کرده و در راستای صدور مدارک بین المللی قانونی اقدام می کنند. اولین گام در دریافت مدارک بین المللی، پیدا کردن یک شرکت معتبر و قانونی است.

پس از پیدا کردن یک شرکت معتبر برای سفارش مدرک بین المللی، باید شرایط لازم برای دریافت مدرک را مهیا کنید. پس از ارائه مدارک و گذراندن کلاس ها و آزمون های احتمالی (در صورت لزوم) می توانید مدرک بین المللی معتبر خود را دریافت کنید. نکته جالب توجه این است، مدارکی که از سوی سازمان فنی و حرفه ای به صورت تخصصی صادر می شوند، به عنوان مدارک بین المللی تلقی می شوند. این مدارک قابل ترجمه هستند و می توانند در سایر کشورها به عنوان یک مدرک معتبر بین المللی مورد استفاده قرار بگیرند.

این مطلب را حتما بخوانید: صدور مدرک بین المللی دستیار دندانپزشکی

آشنایی با مراحل صدور مدرک بین المللی
صدور مدرک بین المللی

معرفی چند مدرک بین المللی معتبر و پرطرفدار

همان طور که گفته شد، صدور مدرک بین المللی به عنوان یکی از راه های مهاجرت و موفقیت در سایر کشورها به شمار می رود. برخی از مدارک بین المللی از طرفداران بیشتری برخوردارند. برای مثال مدرک بین المللی IES یکی از پرطرفدارترین مدارک در سطح دنیا شناخته می شود. این مدرک در زمینه دوره های آموزشی مختلف کاربرد دارد. اگر به دنبال دریافت استاندارد ایزو هستید می توانید به دنبال دریافت مدرک بین المللی QAL انگلستان باشید. از دیگر مدارک بین المللی و پرطرفدار در دنیا می توان به TUV آلمان، MPT اتریش و GRS اروپا اشاره کرد.

معرفی چند مدرک بین المللی معتبر و پرطرفدار
دریافت مدرک بین المللی

آیا می توان از مدرک بین المللی فیک برای مهاجرت استفاده کرد؟

متاسفانه در حال حاضر بعضی از شرکت های غیرقانونی با صدور مدرک بین المللی فیک به دنبال کسب سود و کلاهبرداری از مردم هستند. لازم است بدانید که مدارک فیک فقط نمایشی هستند و از نظر قانونی هیچ ارزشی ندارند. تمامی مدارک برای ورود به کشورهای خارجی، یا استفاده از آن در داخل کشور رجیستری می شوند. یعنی حتی اگر مدرک فیک با دقت فوق العاده بالایی طراحی شود، باز هم قابل استفاده نیست.

مدرک بین المللی معتبر و قانونی، مدرکی است که توسط سفارت کشورهای مختلف تایید شود. پیش از تایید مدرک معمولا از شرکت های مرجع استعلام گرفته می شود تا از صحت آن اطلاع پیدا کنند. در صورت تایید مدرک، شما می توانید از آن در رزومه کاری خود استفاده کنید.

از مهم ترین مزیت های دریافت مدرک بین المللی، می توان به دریافت ویزای کاری اشاره کرد. برخی کشورها در زمینه های مختلف نیاز به متخصص دارند. شما می توانید با ارائه مدرک، گذراندن آزمون ها و… ویزای کاری خود را دریافت کرده و برای مهاجرت به کشور مورد نظر آماده شوید.

شماره تماس جهت سفارش: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما