مدارک مورد نیاز برای گرفتن ایزو

گرفتن ایزو و صدور آن به پیش نیازهایی وابسته است که بدون داشتن آن شرکت نمی تواند آن را اخذ کند. به همین دلیل در این مقاله به مشخصات کامل ثبت نام استاندارد های ایزو پرداخته ایم.

پیش نیازهای گرفتن ایزو کدام است؟

قبل از دریافت ایزو بایستی تمامی پیش نیازهای مربوط به آن را فراهم کنید وگرنه گرفتن آن بسیار سخت می شود یا عملا غیر ممکن است. این پیش نیازها شامل:

  1. ثبت شرکت و برند موسسه قبل از گرفتن ایزو اجباری است. بدون داشتن شرکت ثبت شده عملا امکان صدور گواهینامه ایزو وجود ندارد.
  2. تعیین نماینده مدیریتی که بتواند تمامی آموزش های مشاور و کارشناس ایزو را در سطح شرکت پخش کند امری ضروری از طرف مدیریت شرکت است. ( در این زمینه مدیر شرکت می تواند یک فرد در داخل شرکت که هم فعال است و هم قابل اعتماد برای نماینده مدیریت تعیین کند.)
  3. آگاهی رساندن به تمامی کارکنان و پرسنلین شرکت در خصوص مشاوره و مستندسازی الزامات ایزو.
  4. داشتن یک سوله یا دفتر کاری که عملا کارشناس مشاور ایزو بتواند در چهارچوب قوانین استاندارد، تمامی الزامات و مستندات ایزو را در محل شرکت پیاده سازی کند.
  5. داشتن سابقه کاری حداقل یک سال برای شرکتی که می خواهد ایزو دریافت کند امری ضروری است. زیرا بدون داشتن سوابق کاری، نمی توان نتیجه درستی از مستندسازی الزامات، دریافت کرد.
پیش نیازهای گرفتن ایزو کدام است؟
گرفتن ایزو

ثبت نام ایزو به چند روش امکان پذیر است.؟

جهت ثبت ایزو، می توانید به صورت آنلاین و فوری درخواست خود را در این زمینه به کارشناس شرکت آروین سپهر دیار اعلام کنید. نیازی به حضور مدیر شرکت، برای بستن قرار داد نیست. شما تمامی اطلاعات خود و سازمان را برای ما ارسال می کنید و پس از تهیه پیش نویس قرار داد و امضای آن توسط طرفین، عملا پروژه مشاوره و پیاده سازی ایزو وارد فاز اجرایی می شود.

ثبت نام ایزو به چند روش امکان پذیر است.؟
گرفتن ایزو

هزینه مورد نیاز جهت گرفتن ایزو

این سوالی است که حدود 80 درصد کارفرمایان از ما می پرسند. و پاسخ دادن به این سوال به شرایط خاصی وابسته است. این شرایط شامل:

  • درصد آشنایی پرسنلین و کارمندان در خصوص مستندات ایزو ( هر چقدر این درصد پایین تر باشد بدون شک پروژه اجراء و پیاده سازی ایزو، با مشکلات بیش تری ادامه پیدا می کند و مدت زمان آن هم افزایش پیدا می کند.)
  • از چه مدل گواهینامه ای می خواهید بهره مند شوید. مدارکی که تحت اعتبار سازمان استاندارد ایران و iaf هستند بدون شک هزینه بیش تری به نسبت دیگر مدارک ایزو دارند. در جدول زیر این هزینه آورده شده است:

مدرک ایزو تحت اعتبار iaf

10 میلیون تومان

مدرک ایزو تحت اعتبار سازمان استاندارد ایران

20 میلیون تومان

مدرک ایزو تحت اعتبار ascb

3 میلیون تومان

تمامی این 3 مدل مدرک بالا معتبر هستند و شرکت آروین سپهر دیار توانایی صدور این مدارک را دارد.

هزینه مورد نیاز جهت گرفتن ایزو
گرفتن ایزو

مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز ایزو

اگر قصد گرفتن ایزو را دارید باید 3 مشخصه را برای ما ارسال کنید:

  1. نام شرکت ثبت شده
  2. زمینه فعالیت ( این شاخصه نباید بیشتر از 3 الی 4 کلمه باشد.)
  3. آدرس شرکت
  4. در صورت تمایل اگر لوگوی ثبت شده دارید برای ما ارسال کنید که در گواهینامه صادر شده درج شود.

در حال حاضر شرکت آروین سپهر دیار توانایی صدور انواع مدارک بین المللی و ثبت آن را بر عهده دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما