مراحل دریافت ایزو شرکت

زمانی که به بحث دریافت ایزو شرکت می رسیم اولین نکته ای که در ذهن اعضای هیئت مدیره و مدیریت عامل شرکت خطور می کند این قضیه است که مراحل دریافت استاندارد چیست؟ به همین دلیل ما به عنوان یک شرکت فعال در این زمینه سعی داریم که این نکات را به شما عزیزان اعلام کنیم.

چرا باید به فکر دریافت ایزو شرکت باشیم

شاید بارها برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار پیش آمده که به دلیل امتیاز کم نتوانسته اید در یک مناقصه سودآور و بزرگ، پیروز شوید. این همان مساله ای است که مدیران برای دریافت ایزو شرکت علاقه نشان می دهند، چون که یکی از راه های کسب امتیاز بیش تر در مناقصه و هم چنین بردن آن، دریافت ایزو است. این مساله زمانی بهتر خود را نشان می دهد که برای برخی از سازمان ها نداشتن ایزو می تواند به منزله حذف از مناقصات تلقی شود که نمونه بارز آن دریافت ایزو hse برای شرکت های پیمانکاری است.
هم چنین با دریافت ایزو شرکت می توانید تمامی موانع و نقص های سازمان را در رابطه با اجرای فرآیندها به دست آورید. و این نکته می تواند شما را در سودآوری بیشتر و هم چنین برای جلوگیری از افزایش هزینه های اضافی کمک کند.

دریافت ایزو شرکت

مراحل اصلی دریافت ایزو شرکت

اما می رسیم به بحث اصلی این مقاله که در ارتباط با مراحل دریافت ایزو شرکت است. این مراحل شامل:

  • عقد قرار داد با شرکت مشاوره ای در زمینه مشاوره و پیاده سازی ایزو
  • انتخاب هم زمان شرکت مورد نظر جهت دریافت و صدور گواهینامه بین المللی
  • آمدن کارشناس و مشاور به محل سازمان شما و آشنایی اولیه با شرکت
  • ارائه مستندات و فرم های مربوطه به هر کدام از پرسنلین سازمان و پر کردن این فرم ها بر اساس آموزش هایی که کارشناسان و مشاورین ایزو ارائه می کنند.
  • ممیزی مرحله اول و ارسال این فرم ها جهت بازدید شرکت ثالث
  • ممیزی نهایی شرکت ثالث جهت صدور گواهینامه ایزو

دریافت ایزو شرکت

نکته: مساله ای که در این جا از اهمیت زیادی برخوردار است مدت زمان اجرای تمامی این فرآیندهاست. که بستگی به سازمان شما دارد اما برای استاندارد های عمومی هم چون ایزو 9001، طی حدود یک ماه کاری می توان تمامی این مسائل را در شرکت اجراء کرد تا گواهینامه ایزو برای شما صادر گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت ایزو شرکت می توانید با ما ارتباط بگیرید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما