هزینه دوره hse مجازی

در این مقاله به صورت کامل سرفصل های مربوط به دوره ایمنی و بهداشت شغلی را خدمت شما عزیزان بیان می کنیم هم چنین مدت زمان دوره و هزینه دوره hse به صورت کامل توضیح داده شده است.

دوره hse شامل چه مواردی است؟

این دوره به صورت مجازی و فایل های ویدئویی در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. حدود 10 درس در این دوره بارگزاری شده است که شامل موارد زیر است:

  1. تعاریف و اصطلاحات مربوط به این دوره که شامل رویداد، خطر و دیگر موارد است.
  2. سازمان، منابع و مستندسازی
  3. تعریف آلودگی و نحوه جلوگیری از آن
  4. طبقه بندی خطرات که شامل مدل های مختلفی است ( شیمیایی، فیزیکی، مکانیکی و بیولوژیکی)
  5. بررسی عناصر سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت شغلی و محیط زیست
  6. اجراء و پایش
  7. محیط زیست
  8. ممیزی و بازنگری
  9. ارزیابی و مدیریت ریسک
  10. طرح ریزی وضعیت های مختلف کاری در سازمان
دوره hse شامل چه مواردی است؟
هزینه دوره hse

مدت زمان دوره hse

همان طور که در ابتدا این دوره به صورت مجازی و فایل های ویدئویی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. بستگی به این دارد که در طول روز شما چقدر وقت برای گذراندن این آموزش بگذارید. اما طول فایل های ویدئویی چیزی در حدود 6 ساعت است و حتی می توانید در یک روز تمامی این فایل های ویدئویی را مشاهده کنید.

مدت زمان دوره hse
هزینه دوره hse

سفارش مدرک hse بین المللی

بعد از نگاه کردن فایل های ویدئویی برای دریافت مدرک hse بین المللی از شما عزیزان آزمون آنلاین گرفته می شود و در صورت قبولی مدرک معتبر برای شما صادر می گردد. هزینه ثبت و سفارش مدرک معتبر از شرکت توف آلمان چیزی در حدود 700 هزار تومان است که بلافاضله بعد از قبولی در آزمون برای شما ارسال می گردد.

هزینه دوره hse چقدر است؟

هزینه دوره hse به صورت مجازی حدود 900 هزار تومان است که شما عزیزان می توانید آن را کارت به کارت کنید و یا از طریق فروشگاه آنلاین وب سایت اینترنتی آروین ایزو برای خود خریداری کنید. مساله ای که در این جا از اهمیت زیادی برخوردار است دیدن چند باره فایل های ویدئویی دوره آنلاین است. شما می توانید این موضوع را برای خود تکرار کنید تا برای بار اول در آزمون آنلاین این استاندارد قبول شوید و به راحتی صاحب مدرک معتبر شوید. شرکت مشاورین آروین ایزو برای رفاه حال هنرجویان کم بضاعت هزینه دوره hse را به شدت پایین آورده است تا تمامی افراد بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما