هزینه گرفتن ایزو 21500

در این جا می خواهیم به مزایای دریافت سیستم مدیریت پروژه بپردازیم، هم چنین شرایط پیاده سازی این استاندارد و هزینه ایزو 21500 را نیز بیان کرده ایم پس با ما باشید.

چرا دریافت ایزو 21500 مهم است؟

هر کسب و کاری در درون خود دارای چندین پروژه است و برای مدیریت کردن این پروژه ها نیازمند یک راهنما و استاندارد هستیم تا بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم. بدون شک دریافت استاندارد ایزو 21500 دارای مزایای بی شماری است که این مزایا شامل:

  • تمامی پروژه ها به فرآیندهای کاری مختلفی شکسته می شوند.
  • تخصیص منابع برای هر کدام از فرآیندهای داخل پروژه به صورت دقیق انجام می پذیرد و این مساله باعث بهینه سازی سیستم می گردد
  • طول مدت زمان انجام پروژه به وسیله پیدا کردن مسیرهای بحرانی کم تر می شود و این مساله به خصوص برای پروژه های عمرانی که با دیرکرد تحویل پروژه باید جریمه پرداخته شود بسیار مهم است.
  • درک درستی از چگونه انجام دادن کارهای داخل پروژه پیدا می کنیم و باعث می شود که مدت زمان بیکاری ماشین آلات و حتی افراد داخل سازمان به حداقل برسد.
چرا دریافت ایزو 21500 مهم است؟
گواهینامه ایزو 21500

پیاده سازی ایزو 21500

هزینه ایزو 21500 شامل پیاده سازی و مشاوره این استاندارد به علاوه دریافت گواهینامه ایزو 21500 است. برای پیاده سازی این استاندارد بایستی پیش نیازهای زیر رعایت شود:

  1. دریافت کامل اطلاعات از سوی مدیر پروژه سازمان ( این اطلاعات شامل تعداد افراد درگیر در مسیر پروژه، منابع مورد نیاز برای صورت دادن کارها و هم چنین فراهم کردن نرم افزارهای مورد نیاز فرآیند PMBOK)
  2. چگونه تشخیص دادن روابط پیش نیازی و پس نیازی فرآیندهای داخل پروژه که به وسیله مشورت با مدیریت پروژه سازمان انجام می پذیرد. روابط کاری جهت ترسیم نمودار مدیریت پروژه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر این مرحله به درستی انجام نگیرد بدون شک نمی توانیم نتیجه درستی از پیاده سازی استاندارد ایزو 21500 ببینیم.
  3. میزان سرمایه گذاری برای پیاده سازی این استاندارد در داخل سازمان بایستی قبل از اجرای آن انجام بپذیرد. برای این مساله جلسه ای با مدیران ارشد سازمان گذاشته می شود و تعیین می شود که چقدر هزینه بابت پیاده سازی و مشاوره این استاندارد بایستی تخصیص یابد.
پیاده سازی ایزو 21500
هزینه ایزو 21500

هزینه گرفتن گواهینامه ایزو 21500

صدور گواهینامه ایزو 21500 توسط شرکت آروین سپهر دیار به 2 صورت انجام می پذیرد:

  1. روش اول مشاوره حضوری و آمدن کارشناس مورد تایید ما به محل سازمان شما جهت پیاده سازی الزامات این استاندارد است. این فرآیند کاری حدود 2 ماه به طول می انجامد و پس از اتمام پروژه، گواهینامه ایزو به شما تعلق می گیرد. هزینه ایزو 21500 با این روش حدودا 20 میلیون تومان است.
  2. روش دوم مشاوره غیر حضوری و ارتباط گرفتن با استفاده از شبکه های اجتماعی است. این روش به خصوص برای سازمان هایی که نمی خواهند هزینه زیادی برای گرفتن سیستم مدیریت پروژه کنند مناسب است. با استفاده از اسکایپ و یا واتساپ، با مدیر پروژه و مدیر ارشد شما در ارتباط خواهیم بود و تمامی موارد مربوط به پیاده سازی و مشاوره این استاندارد انتقال داده می شود. هزینه گرفتن گواهینامه ایزو 21500 با استفاده از این روش 7 میلیون تومان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما