گواهینامه ایزو 27001 امنیت اطلاعات

گواهینامه ایزو 27001 یک سیستم اطلاعاتی قوی در جهت حفاظت و مراقبت از داده های شخصی و شرکتی شماست. امنیت داده های اطلاعاتی سازمان شما با استفاده از مستندات این استاندارد قابل اجراست.

ایزو 27001 چیست؟

بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهای مختلف اطلاعاتی دارند که نشر آن به خارج از مجموعه موجب ضرر و زیان به مجموعه شرکت می شود. این اطلاعات می تواند شامل، مشخصات مربوط به کارمندان و رزومه آن ها، دانشی که توسط خود سازمان ایجاد شده و با بهره گیری از آزمایش و خطای بسیار زیادی به وجود آمده و این دانش سوددهی بسیار بالایی را برای سازمان ایجاد کرده و خلاصه هر نوع اطلاعات دیگری که پیدا کردن آن توسط شرکت های رقیب می تواند مجموعه ما را از گردونه رقابت با دیگر شرکت های معتبر حذف کند.

ایزو 27001 می تواند به وسیله الزاماتی که دارد، منجر به عدم خروج و محافظت درست و اصولی از این اطلاعات شود و خیال مدیران و رهبران سازمان از بابت حفظ و امنیت این اطلاعات آسوده باشد. در واقع با گرفتن گواهینامه ایزو 27001 می توان ثابت کرد که هر گونه اطلاعات مفیدی از سازمان شما با هماهنگی مدیران و رهبران شرکت به بیرون از مجموعه نشر پیدا می کند.

ایزو 27001 چیست؟
گواهینامه ایزو 27001

پیش نیاز دریافت گواهینامه ایزو 27001

اگر می خواهید کار خود را در زمینه پیاده سازی و مشاوره ایزو 27001 ساده تر کنید بهتر است از قبل استاندارد ایزو 9001 را در مجموعه خود پیاده سازی و به اجراء درآورید. هم چنینی ایزوهای مربوط به رضایتمندی مشتریان هم چون ایزو 10004 می توان کار را برای گرفتن گواهینامه ایزو 27001 ساده تر کند.

نحوه اجرای ایزو 27001 در سازمان

شما بایستی در ابتدا افراد درگیر در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را تعیین کنید. این افراد درگیر می تواند شامل مدیر سازمان به علاوه حسابدار وی باشد. مدیر سازمان بایستی رهبری و تعهد خود را در قبال اجرای درست این استاندارد به مشاور نشان دهد، هم چنین حسابدار شرکت بودجه لازم را برای تامین زیرساخت های فناوری در جهت ارتقاء و رشد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را تامین می کند. نگران این موضوع نباشید که ممکن است این بودجه هزینه بالایی داشته باشد. چون که برای پیاده سازی و مشاوره ایزو 27001 سرمایه گذاری بسیار پایین در نظر گرفته می شود و شرکت های مهم و معتبر در این زمینه مشکلی در زمینه تامین این بودجه نخواهند داشت.

نحوه اجرای ایزو 27001 در سازمان
ایزو 27001

هزینه گواهیامه ایزو 27001

هزینه مربوط به صدور این مدرک چیزی در حدود 3 میلیون تومان و از cb های معتبری هم چون برند توف و igs آلمان است. هم چنین می توان از برند معتبر Qal انگلستان صدور مدرک ایزو 27001 را برای شما عزیزان انجام داد. نحوه پیاده سازی و مشاوره استاندارد هم به صورت حضوری و غیرحضوری خدمت شما متقاضیان دریافت این گواهینامه انجام می گیرد و نحوه پرداخت و هزینه های لازم و مورد نیاز نیز پس از دریافت مشاوره و راهنما خدمت شما متقاضیان عزیز و محترم اعلام می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما