آموزش ایزو 17025 به صورت حرفه ای

در آموزش ایزو 17025 به صورت حرفه ای چه مفاهیم و مباحثی به هنرجویان یاد داده می شود؟ برگزاری این دوره آموزشی به چه صورتی است و برای چه افرادی مناسب است؟

مباحث مربوط به آموزش ایزو 17025

آموزش استاندارد تخصصی و مهم ایزو 17025 در سایت آروین ایزو به 7 فصل تقسیم بندی می شود که به صورت مجازی به هنرجویان عزیز آموزش داده می شود. این 7 فصل شامل موارد زیر است:

  • فصل اول: مقدمه ای بر استاندارد ایزو 17025 شامل معرفی الزامات و منابع آن
  • فصل دوم: شناسایی محیطی آزمایشگاهی و هم چنین منابع مورد نیاز جهت پیاده سازی استاندارد
  • فصل سوم: الزامات فرآیندی که بیش تر نمونه برداری و صحه گذاری روش های آزمون را دربر می گیرد.
  • فصل چهارم: گزارشات عدم قطعیت آزمون که شامل اصلاحیه ها و اعتبار نتاج می باشد.
  • فصل پنجم: الزامات مربوط به سیستم مدیریت کیفیت که بیش تر از استاندارد ایزو 9001 نشات گرفته و مدیریت ریسک ها و فرصت ها را دربرمی گیرد.
  • فصل ششم: چگونگی استفاده و کاربرد استاندارد ایزو 17025
  • فصل هفتم: جمع بندی

بدون شک با آموزش ایزو 17025 به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای تبدیل به یک کارشناس خبره در زمینه پیاده سازی و مشاوره این استاندارد می شوید و می توانید برای خود یک شغل مناسب و حرفه ای با درآمد عالی پیدا کنید.

مباحث مربوط به آموزش ایزو 17025
آموزش ایزو 17025

این آموزش به درد چه کسانی می خورد؟

آموزش این استاندارد بیش تر برای کسانی کاربرد دارد که علاقمند به فعالیت در محیط های آزمایشگاهی هستند و یا می خواهند در این زمینه به شرکت های فعال در این حوزه مشاوره بدهند. داشتن گواهینامه ایزو 17025 برای تمامی شرکت های فعال در حوزه آزمایشگاهی اجباری است به همین دلیل بازار کار این حوزه برای افرادی که علاقمند به آن هستند بسیار خوب و مناسب است، پس با دیدن آموزش حرفه ای و تخصصی این استاندارد به سادگی می توانید در حوزه مورد نظر فعالیت کنید و به درآمد ایده آلی برسید.

مشخصات آموزش ایزو 17025

این دوره آموزشی به صورت آنلاین برگزار می شود و مدت زمان این دوره حدود 15 ساعت و به شکل آفلاین است. هزینه سرمایه گذاری بر روی این آموزش 600 هزار تومان است. پس از واریز وجه لینک دوره آموزشی برای شما ارسال می گردد، هم چنین شرکت آروین سپهر دیار برای آن دسته از عزیزانی که دوره آموزشی را از ما خریداری کنند، مدرک دوره با کد ریجستری با قابل استعلام از وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای شما عزیزان ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه جهت ثبت نام ایزو 17025 با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما