ارائه خدمات در سایت ایزو

شرکت آروین ایزو یکی از معتبرترین سایت ایزو در ایران می باشد که ارائه انواع ایزو، از cb معتبر بین المللی را می پذیرد که تحت اعتبار iaf و سازمان استاندارد می باشد. از دیگر خدمات شرکت ما می توان به فروش انواع مستندات، انجام ممیزی های، صدور گواهینامه، مشاوره و پیاده سازی همچنین برگزاری کلاس آنلاین برای گذراندن دوره شخصی اشاره کرد.

انواع خدمات ارائه شده در سایت ایزو:

  1. مشاوره و پیاده سازی: سایت ایزو دارای مشاوره متخصص می باشد، که با موفقیت خدمات ایزو را مدیریت می کند و با تمامی استانداردهای ایزو آشنایی دارد. به شرکت ها کمک می کند تا کسب و کار و سیستم مدیریتی خود را بهبود ببخشد، و بهره وری خود را بالا ببرند و یک محیط کار سالم را حفظ کنند و دست آخر گواهینامه معتبر از طریق یک فرآیند بدون دردسر و کمترین هزینه را بدست آورند.
  2. فروش مستندات: ار آنجایی که هر شرکت / سازمان باید اسنادی را ارائه دهند که، رویه ها و استانداردهای داخلی آن ها را گزارش کند. مستندات ما بصورت کامل و همه مباحث را در بر دارد از انواع فرم ها گرفته تا ممیزی ها.
  3. انجام ممیزی: انجام ممیزی ایزو به این معنی است که کارشناسان تأیید می کند رویه ی شرکت شما با استاندارد ایزو مربوطه مطابقت دارد یا خیر؟ همچنین بررسی می شود که اقدامات شما برای دستیابی به اهداف کیفی سازمان مناسب است.
  4. صدور گواهینامه ایزو: شرکت ما صفر تا صد انواع گواهی cb خصوص و همچنین تحت اعتبار سازمان استاندارد را انجام می دهد.

    ارائه ایزو معتبر که سبب کارایی شرکت شما شود، اهداف اصلی سایت ما می باشد.


    انواع خدمات ارائه شده در سایت ایزو:

فواید استفاده از خدمات ایزو:

  1. استفاده از استانداردها در ایجاد محصولات ایمن، قابل اعتماد و با کیفیت بسیار کمک می کند.
  2. این استانداردها به کسب و کارها کمک می کنند تا ضمن کاهش خطاها و اتلاف، بهره وری را افزایش دهند.
  3. با امکان مقایسه مستقیم محصولات از بازارهای مختلف، شرکت ها را برای ورود به بازارهای جدید تسهیل می کنند و به توسعه تجارت جهانی به صورت منصفانه کمک می کنند.
  4. این استانداردها همچنین برای منافع استفاده کنندگان از محصول تدوین و تهیه شده است و بیانگر این است، که محصولات دارای گواهینامه در سطح جهان مطابقت دارد.

چه شرکت هایی می توانند از خدمات سایت ایزو بهره مند شوند؟

شرکت های زیادی برای خدمات ایزو به سایت ایزو ما مراجعه می کنند که ما در این مقاله به تعدادی از آن شرکت ها اشاره می کنیم:

  1. شرکت های تولیدی
  2. شرکت های ساختمانی
  3. شرکت های خدماتی
  4. شرکت های پیمانکاری
  5. شرکت های صنایع پتروشیمی
  6. شرکت های صنایع غذایی
  7. شرکت های تجهیزات پزشکی
  8. شرکت های خودروسازی
  9. شرکت های آی تی
  10. آزمایشگاه ها
  11. دانشگاه ها
  12. و حتی رستوران ها و بیمارستان ها
  13. شرکت های صادراتی
    چه شرکت هایی می توانند از خدمات سایت ایزو بهره مند شوند؟

درباره سایت معتبر ایزوی ما:

شرکت مهندسین ما برای همه ی افراد و یا سازمان هایی که تصمیم به دریافت گواهی ایزو، پیاده سازی و آموزش آن را دارند راه کاری مناسب ارائه می کند. به طور مثال سازمان هایی که قصد دریافت گواهی تحت اعتبار iaf را دارند ما  مشاوره و پیاده سازی را برای این ارگان ارائه می دهیم. همچنین برای شرکت هایی که به دنبال دریافت ایزو در کوتاه ترین زمان هستند ما می توانیم به مدت یک هفته گواهی معتبر ایزو با قابلیت استعلام برای این شرکت ها ارائه  دهیم. شرکت ما برای افرادی که به دنبال بالا بردن رزومه کاری، و  حتی تصمیم به مهاجرت دارند، دوره های مجازی برگزار می کنیم و پس از گذراندن دوره ها برای این اشخاص مدرک معتبر بین المللی از سازمان های certrome و tuv center صادر می شود.

جهت ارتباط با سایت ایزو معتبر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
مدیر فروش خانم محمدی: 09185210731
مدیریت آقای کریمی پور:09902702205

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما