خرید مدرک بین المللی معتبر

در این مقاله به مشخصات مدرک بین المللی معتبر می پردازیم هم چنین نحوه سفارش این مدرک و هزینه های مربوط به آن را برای شما عزیزان تشریح کرده ایم.

مشخصات مدرک بین المللی معتبر

مدارک بین المللی زیادی در کشور ایران هستند که ادعا می کنند می توانند این گواهی را برای شما صادر کنند اما تعداد اندکی هستند که بتوانند مدرک معتبری برای شما ثبت کنند که به وسیله آن بتوانید به فکر مهاجرت و یا دیگر کارهایی باشید که نیازمند یک گواهی اصیل و معتبر باشد. به همین دلیل ما در این مقاله می خواهیم به مشخصات مدرکی بپردازیم که بسیار معتبر است و به وسیله آن می توانید تمامی کارهای خود را انجام دهید مشخصات مربوط به این مدرک شامل موارد زیر است:

  • قبل از هر کاری باید مطمئن شوید که مدرک بین المللی معتبر از یک نهادی پیروی می کند که در ارگان های رسمی دولتی ثبت شده است. این ارگان شامل ab است که مدرک را تحت اعتبار خود در می آورد برای این که مطمئن شوید که ab شرکت گواهی دهنده معتبر است یا خیر می بایست با کارشناس تیم فروش شرکت آروین سپهر دیار در ارتباط باشید.
  • داشتن کد ریجستری یکی دیگر از مواردی است که بایستی حتما بعد از سفارش مدرک بین المللی، زیر نظر قرار داد. بعد از واریز وجه تصویر مدرک برای شما ارسال می شود اما کد ریجستری بعد از حدود 10 روز در سایت ارائه دهنده خدمات ثبت می شود.
  • تمامی مدارک بین المللی معتبر مدت زمان 3 ساله دارند که بعد از طی این مدت مدرک از اعتبار ساقط می شود به همین دلیل اگر شرکتی ادعا کرد که می تواند مدرک بین المللی دائمی برای شما صادر کند به احتمال بسیار زیاد مدرک اعتبار بین المللی ندارد.
مشخصات مدرک بین المللی معتبر
مدرک بین المللی معتبر

چگونگی سفارش مدرک بین المللی

جهت سفارش این مدرک نیازمند داشتن کارت ملی جدید هستید. هم چنین این گواهی دارای 2 مدل می باشد که هر کدام به روش های مختلفی سفارش داده می شوند.

  1. اگر متقاضی مدرک هنرجویی هستید حتما بایستی اسم استاد دوره را برای ما ارسال کنید و زیر نظر استاد دوره، مدرک برای شما صادر می شود. به همین تنها در صورتی مدرک معتبر است که توسط ایشان به امضاء برسد.
  2. اگر متقاضی مدرک مربی گری هستید بایستی حتما یک سال در زمینه مورد نظر سابقه کار داشته باشید. برای برخی از رشته های خاص بیشتر از 2 سال سابقه کار مورد نیاز است. این رشته ها شامل موارد پزشکی، فنی و مهندسی و غیره است.
چگونگی سفارش مدرک بین المللی
مدرک بین المللی معتبر

هزینه صدور مدرک بین المللی

مدارک بین المللی با دلار و یورو محاسبه می شوند. به همین دلیل با توجه به نوسانات ارز ممکن است روز به روز دچار افزایش و یا کاهش شوند. به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی بر روی این مدارک بین المللی گذاشت پیشنهاد می کنیم هزینه های مربوط به صدور چندین مدرک بین المللی را دربیاورید و از میان آن ها بهترین گزینه را برگزینید در حال حاضر هزینه ثبت و صدور مدرک بین المللی معتبر از کشورهای آلمان، انگلستان و ایتالیا حدود 2 میلیون تومان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما