خرید چک لیست ممیزی ایزو 27001

چک لیست ممیزی ایزو 27001 ویرایش 2015 به چند دسته ردیف، بند استاندارد، وضعیت ممیزی (عدم انطباق ها، فرصت های بهبود مشاهدات و علل آنها، پیشنهاد بهبود، نامرتبط)، مستندات، واحد ممیزی، شواهد مورد ممیزی، شماره اقلام اصلاحی  تقسیم بندی می شود.

چه سازمان هایی به چک لیست ممیزی ایزو 27001 نیاز دارند؟ از آنجایی که این استاندارد به امنیت اطلاعات مربوط است، هر شرکت و سازمانی که می خواهند اطلاعاتشون با امنیت کامل حفظ شود،
می توانند از استاندارد سیستم مدیریت امنیتی استفاده کنند و این استاندارد را در سازمان خود استقرار ببخشند.
چک لیست ایزو 27001

چند نمونه کوچک از مستندات ایزو 27001:

  1. آیا سازمان محیط داخلی و خارجی مرتبط با اهدف سیستم مدیریت امنیت اطلاعات خود را که توانایی سازمان را برای دستیابی به نتیجه ها تحت تاثیر قرار می دهد شناسایی و ارزیابی نموده است؟
  2. آیا طرف های ذینفع  شناسایی گردیده و الزامات آنان تعیین شده است؟
  3. آیا سازمان مرزهای سیستم را با در نظر گرفتن مسائل داخلی و خارجی تعیین نموده است؟(دامنه ی کاربرد)
  4. آیا سازمان جهت دستیابی به عملکرد مورد نظر خود اقدام به پیاده سازی و استقرار یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات نموده است؟ و در این سیستم فرایند ها، توالی و تعامل آنها، شاخص ها و معیار های پایش عملکرد، روش های انجام، مسئولیت ها و اختیارات کارکنان، منابع، کنترل فرایند های واگذار شده به پیمانکاران تعیین گردیده و مستندات و سوابق مدون و در دسترس می باشد؟
  5. آیا شواهدی از تعهد رهبری در ارتباط با سیستم مدیریت امنیت اطلاعات از طریق پاسخگو بودن در قبال اثر بخشی سیستم مدیریت و انطباق آن با جهت گیری استراتژیک سازمان، در دسترس بودن منابع، بکارگیری و هدایت و مشارکت افراد، انتقال مفاهیم و الزامات استاندارد، انجام بازنگری های مدیریت، اطمینان از برقراری و اثر بخشی خط مشی مدیریت و حصول اطمينان ازاينكه خط مشی واهداف امنیت اطلاعات براي سيستم مديريت ايجاد شده و با جهت گيري استراتژيك و محيط سازگارند. اطمینان از دستیابی به نتایج مورد انتظار وجود دارد؟
  6. و …..
    چند نمونه کوچک از مستندات ایزو 27001:

نحوه سفارش چک لیست ممیزی ایزو 27001:

فرمت مستندات ایزو 27001 به صورت word می باشد که به راحتی قابل ویرایش است.

جهت دریافت چک لیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین بازه زمانی برای شما لینک دانلود ارسال گردد.

شما تنها با پرداخت 150 هزار تومان می توانید، به چک لیست ممیزی داخلی دست پیدا کنید و با توجه سوالات مطمئن شوید که آیا استقرار استاندارد ایزو 27001 در سازمان شما با موفقیت پشت سر گذاشته شده است یا خیر؟

جهت سفارش ویرایش آخر چک لیست ممیزی داخلی ایزو 27001 می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما