دانلود مستندات iatf صنایع خودروسازی

مستندات iatf را می توان برای صنایع خودروسازی دریافت کرد. این صنایع به دانلود چنین مستنداتی نیاز مبرمی دارند به همین دلیل ورژن کامل مربوط به فرم های این استاندارد توسط شرکت آروین سپهر دیار طراحی شده است.

استاندارد iatf شامل چه مواردی است؟

همان طور که می دانید صنعت خودروسازی نیاز مبرمی به کیفیت تایید شده از سوی سازمان استاندارد دارد به همین دلیل ویرایش جدید ایزو ts به نام استاندارد iatf 16949 توسط دو شرکت خودروسازی و سازمان ایزو در کشور آمریکا طراحی شد تا شرکت های فعال و تولید کننده در این حوزه بتوانند الزامات این استاندارد را برای خود داشته باشند. اما این استاندارد از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در این جا مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • کنترل کیفیت یا همان تضمین کیفیت مهم ترین بخش در صنایع خودروسازی به حساب می آید ( کنترل کیفیت مواد اولیه ورودی به انبار، کنترل کیفیت در حین تولید و هم چنین محصول نهایی توسط آخرین ورژن سیستم مدیریت کیفیت خودرو تایید شده است.)
  • ارزیابی ریسک هایی که می تواند کیفیت تولیدی محصول را با خطر مواجه سازد به همین دلیل روی آوردن به روش هایی هم چون FMEA – PPM- SPC- QC و غیر در مستندات IATF مرسوم است.
  • تعمیرات نگهداری ماشین آلاتی که در خط تولید کارخانه مشغول به فعالیت هستند مساله مهم دیگری است که استاندارد IATF آن را به صورت ریزبینانه مورد بررسی قرار می دهد. این که هر ماشین آلاتی در طول یک ماه یا چند ماه نیازمند مراقبت دارد تا به صورت ناگهانی خراب نشود خود برنامه ای است که توسط الزامات استاندارد IATF طراحی شده است.
  • اما بحث هایدیگری هم چون مدیریت کارخانه، مدیریت و برنامه ریزی تولید و دیگر موارد جزء الزاماتی است که در سیستم مدیریت کیفیت خودرو به صورت کامل سنجیده می شود.
استاندارد iatf شامل چه مواردی است؟
مستندات iatf

فواید دریافت مستندات IATF 16949

همان طور که در بالا عنوان کردیم پیاده سازی استاندارد IATF 16949 توسط شرکت های ثالث نیازمند سرمایه گذاری بسیار زیادی است و حداقل مبلغ 60 میلیون تومان باید توسط شرکت کارفرما پرداخت شود. اگر زمان کافی در اختیار دارید و علاقمند به مباحث پیاده سازی الزامات ایزو دارید و یا این که می خواهید در یک شرکت فعال در حوزه خودروسازی مشغول به فعالیت شوید حتما به فکر دانلود مستندات IATF باشید. این مستندات توسط شرکت آروین ایزو به صورت صفر تا صد طراحی و مورد آزمایش قرار گرفته است به همین دلیل با پرداخت هزینه 600 هزار تومان صاحب گنجینه ای عظیم از این مستندات و روش های اجرایی خواهید شد که بعدا بسیار می توان برای شما کاربردی باشد.

فواید دریافت مستندات IATF 16949
مستندات iatf

نکات مربوط به خرید مستندات IATF

این مستندات پس از واریز وجه برای شما عزیزان ارسال می گردد. تمامی فرم ها، روش های اجرایی و دستورالعمل های مربوط به آن به صورت فایل های ورد و اکسل هستند و با کیفیت بالایی به شما عزیزان تعلق می گیرد. اگر وقت کافی دارید و یا علاقمند به پیاده سازی استاندارد IATF 16949 هستید حتما به فکر دانلود مستندات IATF باشید که تمامی این فرم ها با زحمت بسیار زیادی توسط اساتید طراحی شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال سفارش خود بابت این مستندات با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما