دریافت گواهینامه ایزو 10002

استاندارد ایزو 10002 یک روند ایده آل را در جهت رسیدگی به شکایات مشتری در سازمان ایجاد می کند. این روند می تواند با استفاده از برنامه ریزی، طراحی، عملکرد و نگهداری ایجاد می شود و منجر به دریافت گواهینامه ایزو 10002 می شود. این استاندارد یکی از فرآیندهای کلی سیستم مدیریت کیفیت به حساب می آید.

ایزو 10002 چیست؟

این استاندارد بین المللی چهارچوبی را فراهم می کند که اطلاعات بدست آمده از طریق فرآیند رسیدگی به شکایات می تواند منجر به مسائل زیر شود:

  • بهبود محصولات و فرآیندها
  • حبران شکایات
  • بهبود شهرت سازمان

گواهینامه ایزو 10002

نکاتی در ارتباط با دریافت گواهینامه ایزو 10002

اگر تمایل دارید که از انتظارات مشتریان فراتر بروید پس هر چه سریعتر به فکر دریافت گواهینامه ایزو 10002 برای سازمان خود باشید. این استاندارد صرفنظر از اندازه و ماهیت سازمان می تواند در مجموعه به اجراء درآید. از طریق اخذ این مدرک به سادگی می توانید لوگوی سازمان خود را بر روی گواهینامه بین المللی حک کنید و این می تواند در افزایش میزان رضایت مشتریان بسیار تاثیر گذار باشد.

گواهینامه ایزو 10002

مزایای صدور گواهینامه ایزو 10002 چیست؟

استاندارد ایزو 10002 به کلیه جنبه های رسیدگی به شکایات مشتریان سرک می کشد و این می تواند در افزایش فروش محصولات و خدمات سازمان بسیار موثر باشد. اما با دریافت این مدرک مزیت های زیر نصیب سازمان می شود:

  • امکان حفظ وفاداری مشتریان
  • پیاده سازی و صدور گواهینامه ایزو 10002 یک روند مداوم و همیشگی را در جهت تحلیل و بررسی شکایات مشتریان ایجاد می کند. علت های شکایت را مورد بررسی قرار می دهد و دلایل شکایات را برای همیشه از بین می برد.
  • یک رویکرد مشتری محور در سازمان ایجاد می کند و همین مساله موجب بررسی و تحلیل روند شکایات می شود.
  • شکایات مشتریان را یک فرصت برای سازمان در نظر می گیرد زیرا اگر شکایتی در سازمان نباشد نمی توانیم نقص های خود را برطرف سازیم و این مساله باعث می شود که به مرور زمان تعداد مشتریان ما کم شود.

گواهینامه ایزو 10002

چرا گرفتن ایزو 10002 واجب است؟

مشتری شاکی در مورد تجربیاتش با سازمان شما به دوست و همکارانش می گوید و این مساله به مرور زمان به شهرت شما آسیب می رساند و معمولا مدیران شرکت چیزی در ارتباط با این مساله نمی دانند. استفاده از الزامات ایزو 10002 باعث می شود که شما مشتریان ناراضی را به راضی تبدیل کنید و از ورودی آن ها برای بهبود تجربه به مشتریان آینده استفاده کنید.
مدیریت شکایات مشتریان به معنای کاهش تعداد شکایات نیست بلکه گرفتن اطلاعاتی در جهت تبدیل به فرصت های آتی است.
جهت دریافت گواهینامه ایزو 10002 با شماره زیر تماس بگیرید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما