سفارش گواهینامه ایزو 10002

اخذ گواهینامه ایزو 10002 تاییدی بر مدیریت رضایت مشتری در سازمان می باشد. این استاندارد به طور خاص برای رسیدگی به شکایات طراحی شده است که دستورالعمل در مورد فرآیند رسیدگی به شکایات مربوط به محصولات یک سازمان، از جمله برنامه ریزی، طراحی، بهره برداری، نگهداری و بهبود ارائه می دهد.

فرآیند رسیدگی به شکایات به عنوان بخشی از سیستم مدیریت کیفیت کلی بسیار مناسب و لازم است.

استاندارد 10002 رضایت مشتری رسیدگی به شکایات:

شکایات مشتریان را به طور صحیح مدیریت کنید تا شانس بیشتری برای برآورده کردن انتظارات مشتریان خود داشته باشید. با کمک این استاندارد در کمترین زبازه زمانی شکایات ارباب رجوع را به رضایت کامل تبدیل کنید، مخصوصا زمانی که به خواسته آنها به عنوان فرصتی برای بهبود کاری انجام شده، نگاه می‌کنید. این استاندارد در خصوص رضایت ارباب رجوع می تواند به شما کمک کند تا هر اندازه یا ماهیت کسب و کارتان به این هدف دست یابید. زیرا این استاندارد یک نیاز اساسی اما ضروری برای هر کسب و کاری است به خصوص مشاغلی که می خواهند موفق شوند و بمانند.

امروزه مشتریان بیشتر و بیشتر از خدماتی که ارائه می دهید انتظار دارند. و رقبای شما سخت تر کار می کنند تا این انتظارات را برآورده کنند. شما همچنین می توانید با این استاندارد که دستورالعمل هایی را برای راه اندازی سیستم مدیریت شکایات خود ارائه می دهد، به شما کمک می کند تا شکایات، علت آنها و نحوه حذف آنها را شناسایی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که مناطقی را در کسب و کار خود شناسایی کنید که می توانید آنها را بهبود بخشید و در نهایت علت شکایات را حذف کنید. و در نهایت با اجرای استاندارد ایزو 10002 مشتریان بیشتری از خدماتی که ارائه می دهید راضی هستند.
گواهینامه ایزو 10002

مزایای اخذ گواهینامه ایزو 10002 مدیریت شکایات مشتری چیست:

  1. رسیدن به کارایی عملیاتی برای شناسایی روندها و علل شکایات
  2. با انجام دستورالعمل های مشتری مداری، شکایات بیشتری را حل کنید
  3. کارکنان را با فرصت های آموزشی جدید خدمات مشتری درگیر کنید
  4. استاندارد شکایت مشتری را با ایزو 9001 تلفیق کنید تا کارایی بیشتری را بهبود ببخشید
  5. روند رسیدگی به شکایات خود را نظارت کرده و به طور مستمر بهبود بخشید.

چگونه شرکت ما می تواند از شما حمایت کند:

ممیزی تأیید: با همکاری با ما برای تأیید انطباق شما با بهترین شیوه‌های بین‌المللی آماده باشید. ما نقاط قوت و ضعف فعلی سیستم‌های شما را با گزارش‌های ارزش‌افزای خود برجسته می‌کنیم.

ممیزی های داخلی: به ما اقدامات را بسپارید تا حاکمیت سازمانی شما را بر اساس الزامات، پروتکل ها و استانداردهای خاص صنعت بررسی کنیم.

آموزش: کارشناسان متخصص ما طیف گسترده ای از دوره های آموزشی را به صورت آنلاین ارائه می دهند تا به شما در درک، پیاده سازی و ممیزی مطابق با الزامات استاندارد کمک کنند.

به صورت کلی دلایل زیادی برای همکاری با ما جهت همکاری و پیاده سازی مدیریت شکایات مشتریان وجود دارد. زیرا ما رزومه قوی در خصوص اجرای استاندارد سیستم مدیریت شکایات داریم. ما می‌توانیم از این تجربه و دانش برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک متخصص در مدیریت شکایات مشتریان استفاده کنیم.
گواهینامه ایزو 10002

نحوه دریافت گواهینامه ایزو 10002

ما فرآیند صدور گواهینامه را ساده می کنیم. پس از درخواست، ما یک نماینده منصوب می کنیم که شما و کسب و کارتان را در مراحل زیر راهنمایی می کند.

تجزیه و تحلیل کلی: این یک سرویس غیر اجباری است که در آن نگاهی دقیق‌تر به سیستم مدیریت شکایات موجود شما می‌اندازیم و آن را با الزامات ایزو 10002 مقایسه می‌کنیم که این امر به شناسایی مناطقی که نیاز به کار بیشتری دارند قبل از انجام ارزیابی رسمی کمک می‌کند و در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.
ارزیابی رسمی: این روند در دو مرحله اتفاق می افتد. ابتدا آمادگی سازمان شما که آیا رویه‌ها و کنترل‌های لازم توسعه داده شده‌اند، بررسی می‌کنیم. ما جزئیات یافته های خود را با شما در میان می گذاریم تا اگر شکاف هایی پیدا کردیم، بتوانید آنها را ببندید. اگر همه الزامات وجود داشته باشد، آنگاه ما اجرای رویه‌ها و کنترل‌ها را در سازمان شما ارزیابی می‌کنیم تا مطمئن شویم که آیا مطابق با نیاز برای صدور گواهینامه کارآمد هستند.
گواهینامه و فراتر از آن:
پس از گذراندن اقدامات رسمی، گواهینامه ایزو شکایت مشتری دریافت خواهید کرد که برای مدت سه سال اعتبار دارد. نماینده شما در این مدت با شما در تماس خواهد بود و مرتباً از شما بازدید می کند تا مطمئن شود که سیستم شما نه تنها مطابقت دارد، بلکه به طور مداوم بهبود می یابد.

جهت سفارش گواهینامه ایزو 10002 می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما