سفارش گواهینامه ایزو 22000 صنایع غذایی

گواهینامه ایزو 22000 در سال 2005 تاسیس شده است و دارای بیشترین کاربرد و استفاده برای تمامی سازمان های فعال در زنجیره مواد غذایی است.

گواهینامه ایزو 22000 یک استاندارد بین المللی می باشد که ایمنی مواد غذایی را به طور سیستماتیک در هر زنجیره تأمین می کند. به نوعی می توان گفت این استاندارد کامل ترین و جامع ترین استاندارد شرکت های مرتبط با صنایع غذایی به شمار می آید. در واقع این نوع گواهینامه بیان کننده اصول و الزامات مورد نیاز سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی است.

آشنایی با گواهینامه ایزو 22000

گواهینامه ایزو 22000 بهترین گزینه جهت ورود کسب و کار شما به بازارهای جدید است. در واقع این استاندارد که در سال 2005 تاسیس شده است مجموعه ای از مقررات و دستورالعمل ها را شامل می شود که با استفاده از آنها به راحتی می توان در سازمان خود سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی را اجرا و پیاده سازی کرد. این استاندارد مطابق استانداردهای HACCP و ایزو ۹۰۰۱ نگاشته شده است. این نوع گواهینامه دارای بیشترین کاربرد و استفاده برای تمامی سازمان های فعال در زنجیره مواد غذایی است. ایزو ۲۲۰۰۰ در موارد بسیار متعددی همچون ایمنی مواد غذایی، زنجیره غذایی، کنترل خطر زنجیره تامین، استراتژی تجارت مواد غذایی و HACCP کمک بسیاری به افراد می کند.

آشنایی با گواهینامه ایزو 22000
گواهینامه ایزو 22000

مزایای استفاده از این نوع استاندارد بین المللی

گواهینامه ایزو 22000 اطمینان از ایمنی محصولات و خدمات را به دنبال دارد. همچنین راه ‌اندازی و پیاده سازی این نوع سیستم مدیریت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های ممیزی می شود. با گرفتن این نوع گواهینامه به راحتی می توانید از یک روش شناخته شده و جهانی استفاده نمایید. سیستم مدیریت کیفیت ایمنی مواد غذایی به مشتریان، تامین کنندگان و طرف‌ های علاقه ‌مند در زنجیره غذایی مربوط می‌گردد. با دریافت این نوع گواهینامه خطرات به راحتی شناسایی شده و اقدامات لازم برای کاهش آنان صورت می گیرد.

از طرفی با دریافت ایزو ۲۲۰۰۰ می توان خطرات را در هنگام وقوع به بهترین شکل کنترل کرد. افزایش اعتماد مصرف کنندگان به برند شما از دیگر مزایای صدور این نوع گواهینامه به شمار می آید. همچنین صدور گواهینامه ایزو 22000 نشان دهنده یکپارچگی شما به بازار و تعهد مداوم شما در برابر ایمنی مواد غذایی است. این گواهینامه مناسب گروه های مختلفی همچون کارخانجات مواد غذایی ، خرده فروشان و عمده فروشان مواد غذایی، تولید کنندگان مواد شیمیایی، تولید کنندگان خوراک دام و طیور، تمامی فعالیت های حمل و نقل و توزیع و تولید کنندگان دستگاه ها و تجهیزات مرتبط با صنایع غذایی می باشد.

مزایای استفاده از این نوع استاندارد بین المللی
گواهینامه ایزو 22000

نگاهی بر مستندات ایزو 22000  

بهتر است بدانید مستندات ایزو 22000  به نوعی بیان کننده الزامات یک رویکرد فرآیندی در موقع توسعه و پیاده سازی  FSMSاست. با دانلود این مستندات به راحتی می توانید به چارت سازمانی، تمامی فرم ها، روش های اجرایی، نظام نامه و نتایج ممیزی سازمان دسترسی پیدا نمایید. گواهینامه ایزو 22000 معمولا به دو دسته  گواهینامه ISO 22000  از CB خصوصی و گواهینامه  ISO 22000از CB دولتی تقسیم می شود. آخرین ورژن ایزو 22000 برای تمامی شرکت هایی که در تمام دنیا از آن استفاده می کنند پیشرفت های بسیاری را به ارمغان آورده است. از جمله این پیشرفت ها می توان به تسهیل سازماندهی به منظور ترکیب ایزو ۲۲۰۰۰ با دیگر سیستم های مدیریت در یک زمان مشخص، رویکرد جدید به خطر  و پیوند قوی با Codex Alimentarius اشاره کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما