سفارش گواهینامه ایزو 22000 ورژن 2018

گواهینامه ایزو 22000 ( استاندارد مدیریت سیستم مواد غذایی ) و مزیت آن چیست؟ نحوه سفارش آن به چه صورت است؟ در جواب این سوالات باید بگوییم که آخرین ورژن این استاندارد مربوط به سال 2018 می باشد. استانداردهایی که می توان در خصوص مواد غذایی اخذ نمود علاوه بر این استاندارد، گواهی haccp و gmp می باشد.

تعریف استاندارد ایزو ۲۲۰۰۰:

شرکت هایی که قصد دریافت ایزو ۲۲۰۰۰ را دارند مجموعه آروین ایزو آماده ارائه خدمات به ارگان هایی است که در زمینه مواد غذایی فعالیت می کنند. این استاندارد جهانی در بر گیرنده مجموعه ای از قواعد و ضوابطی است که ارگان ها را در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت مواد غذایی راهنمایی می کند.
دلیل دریافت استاندارد ایزو 22000:
از آنجایی که این استاندارد بر مبنای استاندارد ایزو 9001 و haccp  طراحی و تدوین شده، به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لازم به ذکر است، برای تدوین استاندارد بین المللی 22000 بسیار وقت صرف شده، بنابراین تمام پروسه ی مواد غذایی را از ابتدا تا انتها ساپورت می کند. به جرات می توان گفت که این استاندارد کامل ترین ایزو در خصوص مواد غذایی و علت موفقیت این استاندارد کنترل و مدیریت صفر تا صد تولید مواد غذایی می باشد.
کاربرد و هدف اجرای استاندارد 22000:
قطعا هدف این استاندارد تعیین الزامات نظام مدیریت ایمنی مواد غذایی می باشد که برای کنترل خطرات و ایمنی مواد غذایی هر ارگانی ضروری است.
این استاندارد برای تمامی کارخانجات و شرکت هایی که به صورت مستقیم با صنایع غذایی در ارتباط هستند کاربرد دارد.
در واقع استاندارد 22000 به صنعت مواد غذایی یاری می رساند تا ایمنی مواد غذایی را تضمین و خطرات را کنترل کند که در نهایت منجر به افزایش استراتژی تجارت سازمان می گردد.
گواهینامه ایزو 22000

صدور گواهینامه ایزو 22000:

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این استاندارد تلفیقی ایزو 9001 و haccp به وجود امده است. بنابراین شرکت آروین ایزو صدور گواهینامه ایزو 22000 را طبق آخرین ورژن آن انجام می دهد. و قطعا علاوه بر گواهی ایزو 22000 می توانید درخواست گواهینامه حلال و gmp و haccp هم داشته باشید.
به طور کلی گواهی ایزو 22000 به دو صورت صادر می گردد:
  1. اولین مورد با مشاوره و پیاده سازی همراه با صدور گواهی آن با اعتبار بخشی iaf
  2. صدور گواهی ایزو 22000 به صورت فوری جهت شرکت در مناقصات
    نکته مهم: لطفا اگر می خواهید به صورت اصولی این استاندارد در ارگان مواد غذایی پیاده سازی شود، و تمامی جوانب ایمنی رعایت گردد و در نهایت مشتری از تولید ارگان شما رضایت داشته باشد پس به صورت اصولی گام بردارید و روش اول را انتخاب کنید. چرا که  استقرا نظام مدیریت کیفیت ایمنی مواد غذایی منجر به اطمینان از ایمنی محصولات و خدمات می شود. و این رویه یک ابزار پیشگیری و بهبود مداوم است. زیرا چرخه PDCA در دو سطح مستقر می باشد: مورد نخست مربوط به سیستم مدیریت، دوم در مورد اصول HACCP که همانند سایر استانداردهای به روز دنیا این استاندارد هم سبب کم شدن هزینه های اضافی و ساماندهی به ارگان شما می شود زیرا من بعد شما طبق استاندارد شناخته شده بین المللی گام بر می دارید. پس با مشاوره و استقرار صحیح ایزو ۲۲۰۰۰ ورژن 2018 باعث می شوید تا خطراتی که سلامت انسان را تهدید می کند شناسایی شود و اقدامات مربوطه برای کم شدن این خطرات انجام گردد و همچنین در پایان برای کنترل هر چه بیشتر در هنگام وقوع مشکل، رویه ی موثری معرفی گردد.
    گواهینامه ایزو 22000

نحوه سفارش و اخذ گواهی ایزو 22000:

برای دستیابی به استقرار این استاندارد مهم و کسب گواهینامه ایزو 22000 فقط و فقط کافیست ابتدا مرکز معتبر صدور ایزو را پیدا کرده و سپس هدف خود را برای دستیابی به این استاندارد مشخص کنید تا بهترین و به صرفه ترین مراجع به شرکت شما معرفی گردد. جهت مشاوره رایگان ایزو 22000_ اخذ ایزو 22000_ دریافت گواهینامه ایزو 22000 از مراجع معتبر و با اعتبار iaf و naci می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص صنایع مواد غذایی فرصت را از دست ندهید و همین الان با شماره های زیر تماس بگیرید قطعا ما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می دهیم.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09902702205

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما