شرایط اخذ گواهینامه ایزو فوری

ایزو به عنوان سازمان بین المللی استانداردسازی دستورالعمل‌ها و گواهی‌های لازم را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. برای اخذ گواهینامه ایزو فوری با ما در ارتباط باشید.

معرفی گواهینامه ایزو

در مقاله پیش رو قصد داریم به بررسی شرایط اخذ گواهینامه ایزو فوری بپردازیم. پیش از اینکه وارد بحث اصلی شویم جا دارد تا توضیحاتی را درباره کلیات ایزو و گواهینامه‌های آن برایتان مطرح کنیم. سازمان ایزو به عنوان یک سازمان غیر دولتی مستقل در سطح بین المللی فعالیت دارد که آن را به نام سازمان بین المللی استانداردسازی می‌شناسند. مهم‌ترین وظیفه سازمان ایزو این است که قواعد و مقرراتی را برای صنایع مختلف و مشاغل گوناگون وضع نماید. صنایع و مشاغل نیز مکلف هستند تا مطابق با استانداردهایی که ایزو برایشان وضع کرده فعالیت خود را ادامه دهند. ایزو تعداد بسیار زیادی گواهینامه‌های گوناگون را معرفی کرده که برای اخذ آن‌ها باید هر سازمان، صنعت یا شغل دستورالعمل‌های تعریف شده‌ای را رعایت کند.

معرفی گواهینامه ایزو
اخذ گواهینامه ایزو فوری

مزیت‌های اخذ گواهینامه ایزو فوری

با اخذ گواهینامه ایزو سازمان و شرکت این اطمینان خاطر را به مخاطبین خود می‌دهد که مطابق با استانداردهای بین المللی مشغول به فعالیت است. به نوعی می‌توان گفت که با اخذ گواهی، کیفیت بالا و ایمنی محصولات و خدمات شرکت تضمین می‌شود. دستورالعمل‌های ایزو در عین حال که میزان بهره وری شرکت را افزایش می‌دهند با کاهش اشتباهات منجر به کاهش هزینه‌ها نیز می‌گردند. گواهی ایزو دسترسی به بازارهای جدید را تسهیل کرده و اعتماد خریداران را جلب می‌کند. لازم به ذکر است که اخذ گواهی ایزو برای برخی از شرکت‌ها مثل شرکت‌های پیمانکاری از ضرورت بیشتری برخوردار است. بدین جهت که ارائه این گواهی برای ورود به پروسه مناقصه لازم است.

مزیت‌های اخذ گواهینامه ایزو فوری
اخذ گواهینامه ایزو فوری

مجموعه ما گواهینامه‌های معتبر سازمان بین المللی استانداردسازی را با تضمین اعتبار به شما مخاطبین محترم ارائه می‌دهد. معمولا گواهینامه‌های ایزو از زمان صدورشان حدود سه سال اعتبار دارند. البته این نکته قابل ذکر است که متقاضیان باید سالانه برای یک بار گواهی خود را برای سال آینده تمدید نمایند. این امر را اقدام به مراقبتی ممیزی تلقی می‌کنند و زمانی که سه سال به پایان برسد افراد امکان تغییر مرجع صدور گواهی ایزو خود را دارند.

شرایط اخذ گواهینامه ایزو فوری

اگر به دنبال خرید گواهینامه ایزو هستید ما با تیم تخصصی خود در این مسير کنار شما هستیم. برای اخذ گواهینامه ایزو فوری کافی است مدارک لازم را به کارشناسان ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن گواهینامه سازمان را برایتان اخذ کنند. از مهم‌ترین مدارکی که برای دریافت گواهی به آن‌ها احتیاج دارید، مدارکی هستند که نشان دهنده پیاده سازی و رعایت الزامات استانداردهای بین المللی توسط مجموعه شما باشند. مدارک مربوط به آموزش پرسنل سازمان، ریسک‌ها و فرصت‌ها، دستورالعمل‌ها و چک لیست‌ها، نظامنامه کیفیت، چارت سازمانی و… در این دسته قرار می‌گیرند.

برای اخذ گواهینامه ایزو فوری باید شرکت شما مجوز‌ها و پروانه‌های لازم جهت فعالیت را داشته باشد. هم‌چنین به عنوان یک شخص حقوقی به شکل مستقل از وجود خارجی برخوردار باشد. فعالیت شرکت مطابق با قوانین ملی و دارای مدارک کافی باشد. در واقع به بیانی روشن‌تر می‌توان گفت که مدارک صدور گواهینامه‌های ایزو در دو گروه کلی مدارک تخصصی و مدارک حقوقی جای می‌گیرند. علاوه بر مدارک فوق که کارشناسان ما در تهیه آن‌ها به شما کمک می‌کنند، لازم است فرم درخواست مربوطه گواهی خود را تکمیل نمایید تا گردش کار شما جریان پیدا کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی نمودیم تا نکات لازم در راستای اخذ گواهینامه ایزو فوری را برایتان شرح دهیم. برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر در این زمینه می‌توانید با تیم تخصصی مجموعه ما در ارتباط باشید. پیش از هر چیز باید بدانید که گواهی را برای چه کاری لازم دارید. برخی از افراد ممکن است صرفا نیاز به گواهینامه استاندارد داشته باشند تا بتوانند در مناقصات شرکت نمایند. برخی دیگر به دنبال صادرات محصولات خود هستند و سایرین هم می‌خواهند استانداردهای بین المللی را در شرکت یا سازمان خود پیاده کنند. فرقی ندارد که شما جزء کدام گروه هستید. با هر شرایط و مطالباتی ما در مسیر اخذ گواهی معتبر و قابل استعلام ایزو در کنارتان خواهیم بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما