شرکت های مشاوره ایزو در تهران

در این مقاله به چگونگی نحوه انتخاب شرکت مشاوره ایزو در تهران می پردازیم. هم چنین در خصوص هزینه های مورد نیاز برای گرفتن استاندارد و بهترین آن ها در این زمینه نیز توضیحاتی ارائه کرده ایم.

نحوه انتخاب شرکت ایزو

سازمان شما چه در تهران باشد یا شهرستان، برای گرفتن ایزو، به فکر بهترین شرکت مشاوره ایزو و استاندارد در این زمینه باشید. پیاده سازی سیستم های مدیریتی و کیفیتی، خدمتی است که بدون داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه نمی توان انتظار نتیجه درستی از آن داشت. به همین دلیل برای انتخاب شرکت مشاوره ایزو در تهران و سایر شهرهای ایران باید به نکات زیر توجه کنید.

  • داشتن رزومه کافی شرکت ارائه دهنده خدمات ایزو ضروری است. یک شرکت مشاوره حداقل بایستی سابقه پیاده سازی و مشاوره 50 پروژه را داشته باشد.
  • با کارفرماهای بزرگی در این زمینه سابقه همکاری داشته باشد. به خصوص در حوزه مورد نظر شما
  • قابل اطمینان باشند و اطمینان حاصل کنید که پروژه صدور مدرک ایزوی شما را به عقب نمی اندازند. برای این موضوع قرار سفت و سختی با شرکت مشاوره ای ببندید و به ازای هر روز دیر کرد مبلغ جریمه ای دریافت کنید.
  • سایت ارائه دهنده خدمات آن ها دارای تمامی مجوزهای لازم از وزارت صنعت و معدن و تجارت باشد. هم چنین داشتن اینماد در وب سایت های فروشگاهی موضوع مهمی است که باید بدان توجه کنید.
نحوه انتخاب شرکت ایزو
مشاوره ایزو در تهران

برای گرفتن ایزو در تهران چگونه باید اقدام کرد

پایتخت ایران، دارای بیشترین تقاضا جهت گرفتن ایزو است. به همین دلیل لازم که شرکت ارائه کننده خدمات ایزو در این زمینه را به صورت کامل شناسایی کنید. تحقیق در خصوص مراکز ارائه دهنده این خدمات امروزه ساده ست. با سرچ در اینترنت و حتی گشت و گذار در نمایشگاه ها می توانید با چنین مراکزی آشنا شوید.

برای این موضوع با حداقل 5 شرکت مشاوره ایزو در تهران وارد مذاکره شوید. هر کدام که توانستند خدمات بهتری به شما ارائه کنند و قیمت آن ها برای گرفتن استاندارد شما مناسبتر بود را انتخاب کنید. حداقل یک پیش نویس قرار داد از آن ها دریافت کنید و با بستن قرارداد و فهمیدن شرح وظایف شرکت پیمانکار و هم چنین خود شما در زمان اجرای پروژه ایزو، به سادگی می توانید وارد فاز اجرایی شوید.

برای گرفتن ایزو در تهران چگونه باید اقدام کرد
ایزو در تهران

هزینه مشاوره ایزو در تهران چقدر است؟

اما مهم ترین مساله در این خصوص، هزینه گرفتن ایزو در تهران و سایر شهرهای ایران است. برای این موضوع نمی توانیم قیمت ثابتی بدهیم، چون هم شرایط کاری اکثر شرکت ها با همدیگر فرق می کند، زمینه کاری آن ها متفاوت است و مهم تر از همه استاندارد های زیادی وجود دارند که هر کدام برای شرکت خاصی مناسب است. اما در جدول حدود قیمت مشاوره و گرفتن ایزوهای پرتقاضا را جمع آوری کرده ایم تا شما عزیزان دیدگاه مناسبی در این زمینه پیدا کنید.

هزینه گرفتن ایزو 9001

هزینه گرفتن ایزو 14001

هزینه گرفتن 45001

هزینه ایزو 17025

هزینه ایزو 10002

10 میلیون تومان

8 میلیون تومان

7 میلیون تومان

40 میلیون تومان

6 میلیون تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای سفارش مدارک ایزو و نحوه استقرار آن ها با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما