فروش ایزو ارزان برای مناقصات

شرکت آروین سپهر آماده ارائه انواع خدمات ایزو به تمامی سازمان ها می باشد، به این نکته دقت داشته باشید که منظور از فروش ایزو، صدور ایزو برای مناقصات است که با کمترین قیمت انجام خواهد شد. تمامی مدارک صادر شده دارای کد ریجستری ثبت شده و قابل استعلام، مناسب ارائه به مناقصات است.

ایزو چیست:

در واقع ایزو به یک سری استانداردهای عمومی و یا تخصصی گفته می شود که توسط سازمان استاندارد سازی طراحی و انتشار می یابد. اعضای اصلی آن سازمان های استاندارد ملی هستند که در پیشرفت استانداردهای بین المللی برای فناوری، آزمایش علمی، شرایط کاری و موارد دیگر همکاری می کنند. ISO و اعضای آن سپس مستنداتی که در خصوص جزئیات این استانداردها است را ارائه می دهد. مجمع عمومی ISO مرجع تصمیم گیری آن است. این سازمان متشکل از نمایندگان اعضا و رهبران منتخب به نام افسران اصلی است. دفتر اصلی این سازمان در ژنو، سوئیس است، جایی که یک دبیرخانه دیگر بر عملیات آن ها نظارت دارد. اصولا استانداردهای به صورت عدد و حروف نمایش داده می شود. مثلا iso 9001:2015 که در اینجا ایزو نام اختصاصی سازمان استانداردسازی، 9001 نام استاندارد، 2015 آخرین ورژن استاندارد است.
فروش ایزو

دلیل اخذ ایزو برای مناقصات:

اصولا متقاضیان اخذ ایزو فوری بدلیل تبلیغات و حتی بیشتر شدن رزومه کاری و اجازه ورود به مناقصات که به نوعی الزام است، درخواست این نوع گواهی را می دهند. در این شرایط ما ایزو غیر iaf را پیشنهاد می دهیم که در کمتر از سه روز صادر می شود.

اصولا درخواست خرید ایزو از سوی کافرمایان واحدهای تولیدی، بازرگانی همچنین شرکتهای پیمانکاری موسسات خدماتی و سایر اصناف می باشد. از آنجایی که اطلاعات مردم ما در خصوص استانداردهای ایزو بسیار کم است به همین در مرورگر با کلمات کلیدی همچون فروش ایزو، خرید ایزو و موارد مشابه مواجه می شویم. نیاز است بدانید که ایزو خریدنی نیست در واقع باید الزامات آن پیاده سازی شود. یعنی پس از استقرار ایزوی درخواستی و تایید بازرس های مرجع اعتبار بخشی می توانید گواهی ایزو دریافت کنید. اما متاسفانه در ایران شاهد مواردی هستیم که شرکت ها بدون مشاوره و پیاده سازی درخواست گواهی ایزو می کنند. ما برای افرادی که فرصت کمی برای شرکت در مناقصه را دارند گواهی ایزو فوری صادر می کنیم.

هزینه فروش ایزو برای مناقصات:

انتخاب نوع استاندارد ایزو برای مناقصات بستگی به زمینه فعالیت شرکت متقاضی دارد. اما به طور میانگین شرکت های پیمانکاری درخواست ایزو hse دارند و سایر شرکت های تولیدی، بازرگانی خواهان اخذ ایزو 9001 و 45001  هستند. که هزینه ی آن معقول است اما یک نکته را در نظر بگیرید که هر چه تعداد ایزو های درخواستی بیشتر باشد تخفیف بیشتری به شما عزیزان داده خواهد شد. اما هزینه اخذ استانداردهای تخصصی به صورت توافقی خواهد بود.
فروش ایزو

مرکز فروش ایزو:

پشنهاد شرکت آروین سپهر برای ایزو در مناقصات گواهی های غیر iaf با قابلیت کد ریسجتری می باشد، اخذ چنین گواهی نیاز به پیاده سازی و استقرار ایزو ندارد و در واقع فقط جوازی برای ورود به مناقصات می باشد. برای ارسال نمونه گواهی ایزو می توانید به کارشناسان ما پیام بدهید.
برای صدور گواهی ایزو فوری ما به اطلاعات کلی شرکت شما نیاز داریم به طور مثال نام شرکت، زمینه فعالیت و آدرس دقیق.
فرصت را از دست ندهید، جهت فروش ایزو لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09902702205

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما