قیمت مدرک hse وزارت کار

مدرک hse وزارت کار به چه معنایی می باشد؟

مفهوم H در HSE یعنی سلامتی، مفهوم S یعنی safety و مفهوم E یعنی Environment می باشد. در کل به معنای رعایت کردن اصول ایمنی و بهداشتی در محیط زیست است. این مدرک دو بخش دارد: یکی مربوط به مدرک hse شرکتی و دیگری مربوط به مدرک hse اداره کار. اگر از طرف وزارت کار صادر شود به آن مدرک hse وزارت کار می گویند. این مدرک اسامی دیگری مثل مدرک تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران، مدرک ایمنی اداره کار، مدرک تاییدیه ایمنی پیمانکاران دارد. گرفتن این مدرک در ایران تقریبا جدید می باشد و داشتن مدرک hse وزارت کار برای شرکت های پیمانکاری اجباری می باشد. داشتن این مدرک برای یک مجموعه پیمانکاری به این معنا است، که تمامی موارد مربوط به اصول ایمنی را رعایت می کند و در تلاش است حوادثی که جان افراد را به خطر می اندازد کاهش دهد.

این مطلب را حتما بخوانید: مدرک hse عمران

مدرک hse وزارت کار به چه معنایی می باشد؟
مدرک hse وزارت کار

دوره های مربوط به اخذ مدرک hse وزارت کار

افراد برای گرفتن مدرک hse وزارت کار باید دوره های مربوطه که شامل دوره های کارفرمایی و کارگری است، را بگذرانند تا بتوانند مدرک hse معتبر را دریافت کنند. در قسمت پایین به لیست دوره هایی که باید گذرانده شود اشاره شده است.

  • دوره مربوط به رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در زمان کار برای مدیران شرکت
  • دوره مربوط به رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در زمان کار برای کارگران شرکت
  • دوره مربوط به رعایت ایمنی برای مسئولان ایمنی شرکت
  • دوره مربوط به شناسایی و ارزیابی خطرات برای مسئولان ایمنی شرکت

پیمانکاران شرکت باید برای اعضای شرکت خود یک مسئول ایمنی استخدام کنند که به آن افسر hse  نیز می گویند. اگر مدرک مربوطه را داشت نیازی به گذراندن دوره های بالا نیست ولی اگر مدرک مورد نظر را نداشت باید دوره های مربوط به مسئول ایمنی را بگذراند. بعد از انجام این مرحله نیاز است به سایت وزارت کار مراجعه کنید و اسم افسر hse  را ثبت نمایید. برای گرفتن مدرک hse معتبر بعد از گذراندن این مراحل باید مدارک لازم به گرفتن مدرک را آماده کنید و داخل سایت وزارت کار ثبت نام فرمایید. بعد از آن از طرف وزارت کار تمامی مدارک مربوط به شرکت را بررسی می کند و برای کمیسیون تشخیص ارسال می کند. کمیسیون نیز پس از بررسی  مدارک فرستاده شده صلاحیت مدرک مورد نظر را تایید می کند.

این مطلب را حتما بخوانید: خرید معتبرترین مدرک hse

دوره های مربوط به اخذ مدرک hse وزارت کار
مدرک hse وزارت کار

مدرک بین المللی به چه صورت است؟

می توانید این مدرک را از مراکز خصوصی نیز دریافت کنید، و با گذراندن دوره های گفته شده داخل مراکز خصوصی مدرک hse معتبر را بگیرید. فقط هزینه این مجموعه ها بیشتر می باشد. این مراکز می توانند دو مدرک برای شما صادر کنند یک مدرک شخصی که برای سابقه و استخدام می باشد و مدرک دیگر به نام مدرک hse بین المللی که می توانید در کشورهای خارجی نیز از آن استفاده کنید.

قیمت مدرک به صورت بین المللی نیز کمی بالاتر می باشد. حتما قبل از ثبت نام در این مراکز از معتبر بودن آن مطمئن شوید تا برای گرفتن مدرک hse معتبر دچار مشکل نشوید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما