مدرک TUV آلمان چیست؟

شرکت 2ایزو یکی از نمایندگی های شرکت TUV آلمان در کشورمان ایران است که صدور مدرک TUV آلمان برای رشته های مختلف را انجام می دهد و به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد. صدور مدرک TUV آلمان، به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و 2ایزو طی یک هفته الی ده روز مدرک را برای شما صادر می کند.

استعلام مدرک TUV آلمان

TUV(توف) یکی از مراکز صادرکننده گواهینامه های تضمین کیفیت محصولات است که با آنالیز خدمات و محصولات، سبب ایجاد اعتماد میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان می گردد. این مدرک در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می گردد اما بیشتر برای شرکت هایی که حوزه فعالیت آن ها در منطقه آلمان و اتریش می باشد، قابل استفاده است. خود کلمه TUV که مخفف شده عبارت  Technischer Überwachungsverein است و به انجمن بازرسی فنی شغل های آلمانی اشاره دارد. آکادمی توف یکی از CB های معتبر جهت صدور گواهینامه ایزو و هم چنین بسیاری از مدارک و گواهینامه های بین المللی به شمار می آید. استعلام این مدرک با استفاده از کد ریجستری که روی گواهینامه نوشته شده است، در سایت اصلی امکان پذیر است. شرکت 2 ایزو یکی از نمایندگی های شرکت TUV آلمان در کشورمان ایران است که صدور مدرک TUV برای رشته های مختلف را انجام می دهد و به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد. صدور مدرک TUV، به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و 2 ایزو طی یک هفته الی ده روز مدرک را به دست شما خواهد رساند و شما با خیالی آسوده می توانید استعلام مدرک خود را با استفاده از کد ریجستری در سایت اصلی انجام دهید.

مدرک tuv
مدرک tuv

معرفی شرکت TUV SUD

شرکت TUV SUD یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شرکت های tuv در جهان است که با 600 شعبه و حدودا یازده هزار نیرو کارکشته و با تجربه، خود را در دسته شرکت های بزرگ آلمانی جای داده است و از اعتبار بالایی برخوردار است.شعبه اصلی این سازمان بزرگ در کشور آلمان قرار دارد و نزدیک به 130 سال از تاسیس آن می گذرد.حمایت همه جانبه دولت فدرال آلمان از TUV SUD، سبب افزایش اعتماد اکثر پروژه های فنی بین المللی به این شرکت شده و آن را برای ارائه خدماتشان انتخاب می کنند. تمامی وسایل برقی ساخت کشور آلمان، همه وسایل الکترونیکی استفاده شده در نیرو گاه ها و همه ی وسایل نقلیه ای که در کشور آلمان وجود دارد از جمله ماشین های لوکس و گران قیمت، ملزم به دریافت یکی از مدارک TUV یا DEKRA می باشند. این سازمان در کشور های مختلف جهان نمایندگی های خود را جهت هماهنگی بیشتر، دارد که به سهولت اخذ مدرک TUV در سراسر جهان، کمک بسیاری کرده است.

مدرک tuv

معرفی شرکت TUV AUSTRIA

یکی دیگر از بزرگ ترین شرکت های TUV شرکت TUV AUSTRIA  است که ایمنی، کیفیت، نوآوری، حفاظت از محیط زیست و منافع کارآفرینی از بنگاه های صنعتی، بنگاه های تجاری و صنایع دستی گرفته تا بخش های بهداشتی و اجتماعی و موسسات علمی و تحقیقاتی را به یک مخرج مشترک می آورد. بیش از 3000 کارمند در بیش از 30 کشور برای مشتریان و شرکای آن با خدمات سفارشی در زمینه های تست، بازرسی، امنیت سایبری، حفاظت از داده ها و صدور گواهینامه و همچنین آموزش بیشتر در سراسر جهان کار می کنند. TÜV AUSTRIA با تمام فعالیت های خود، برای مشتریان و شرکا، برای کارمندان، ایمنی و ارزش افزوده ایجاد می کند. اسناد تولید شده توسط TÜV AUSTRIA در سراسر منطقه اقتصادی اروپا و فراتر از آن در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است. این امر درجه بالایی از اطمینان قانونی و مقبولیت را در اقتصاد، نزد مقامات و مردم به ارمغان می آورد. نیازهای مشتریان دائما در حال تغییر است. آنچه باقی می ماند نیاز دائمی به ایمنی و کیفیت است. طیف وسیعی از خدمات TUV AUSTRIA در زمینه آزمایش، بازرسی، تأیید، ارزیابی، آموزش و همچنین صدور گواهینامه همچنان به طور خلاقانه و با پیش بینی بازار با راه حل هایی از یک منبع واحد برای زیرساخت های پایدار و بهره وری منابع توسعه می یابد.

معرفی شرکت TUV NORD

در داخل و خارج از کشور، مردم این ویژگی را با ایمنی، قابلیت اطمینان و کیفیت مرتبط می دانند. نهاد صدور گواهی ما TÜV NORD برآورده کردن الزامات قانونی و استانداردهای داوطلبانه را ارزیابی و تأیید می کند. با بیش از 3000 حسابرس و متخصص از واحد تجاری فعال در سطح جهانی، گواهینامه بالاترین سطح شایستگی را در صدور گواهینامه سیستم های مدیریت، پرسنل و محصولات تضمین می کند. با گواهی خنثی از TÜV NORD CERT، مشتریان ما یک گواهی کیفیت عینی و قابل احترام برای کارمندان، شرکای همکاری و مصرف کنندگان دارند، به این معنی که آنها هم از تصویر بیرونی و هم از بهینه سازی فرآیندهای داخلی بهره مند می شوند. علاوه بر این، ما همچنین با دانش جامع خود در کنار شرکت ها و سازمان ها از همه بخش ها هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

برای کسب اطلاعات بشتر در زمینه اخذ مدرک TUV و اطلاع از هزینه های آن می توانید با کارشناسان تیم پشتیبانی تیم 2 ایزو، از طریق واتساپ، تلگرام یا تماس تلفنی در ارتباط باشید.

09902702205

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما