مشاوره ایزو در کرج

مزایای استفاده از مشاوره ایزو چیست؟ تیم با تجربه ما (مشاوران ایزو) سال ها در این زمینه تخصص دارند و بطور گسترده ای به مشتریان در پیاده سازی و استفاده کارآمد از سیستم های مدیریتی موثر کمک می کنند. ما به اتخاذ یک رویکرد مشارکتی و حمایتی معتقدیم که مشتریان ما می توانند، به اندازه نیازشان کمک دریافت کنند. ما کل فرآیند خدمات ایزو را برای شما ساده می‌کنیم.

موقعیت کرج:

کرج مرکز استان البرز ایران و در واقع شهر اقماری تهران است. در سال 1392 طبق آمار این شهرستان میزبان جمعیتی در حدود 1.97 میلیون نفر است. این شهر پس از تهران، مشهد و اصفهان، چهارمین منطقه بزرگ ایران است. امروزه این شهر یک شهر صنعتی بزرگ با کارخانه های تولید شکر، منسوجات و سیم است. شهر صنعتی بزرگ و مدرن با جمعیتی بالغ بر 1.4 میلیون نفر در سال 2006 بر روی دشتی وسیع با تپه های ملایم در شمال غنی کشاورزی شهریار و شرق دشت های ساووج بلاغ و هشتگرد ساخته شده است.
ایزو در کرج

استاندارد ایزو چیست:

استاندارد سندی است که حاوی قوانین، دستورالعمل‌ها و ویژگی‌هایی خاص برای انواع زمینه فعالیت‌ها ارائه شده است که توسط سازمان ایزو تأیید و انتشار یافته است و هدف نهایی آن دستیابی به نظم مطلوب در یک زمینه خاص است.
در سازمان‌هایی که سیستمی وجود ندارد، احتمالاً نحوه انجام کارها در جایی ثبت نمی‌شود. اما برای مدیر یا صاحبان سازمان ها مقرر شده است. آنچه ایزو پیاده سازی می کند، به ویژه در سازمان های بزرگ، نوشتن و ثبت روش ها، رویه ها، راهنماها، فرم ها و مستندات طبق استاندارد جهانی می باشد. ایزو تضمین می کند که همه می دانند چه کاری باید انجام دهند و تعهد به کار بر اساس دستورالعمل های ساختاریافته و منظم خواهد بود. بنابراین از طریق استانداردهای ایزو از زمان، پول و منابع به صورت کاملا بهینه استفاده می شود. در واقع ایزو تضمین می کند که هیچ چیز مهمی از قلم نیفتد و هرکسی مسئول کاری است که انجام می دهد.

چرا متقاضیان به مشاوره ایزو نیاز دارند:

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به مشاوره ایزو نیاز داشته باشید. که به شرح زیر است:

  1. زمانی که تصمیم گرفته اید استانداردی را در سازمان خود پیاده سازی کنید.
  2. شما می خواهید سیستم های فعلی خود را بهبود ببخشید
  3. برای ممیزی سیستم خود به کمک نیاز دارید
  4. زمانی که شما باید یک استاندارد را به یک نسخه به روز ارتقا دهید

دانش و تخصص کارشناسان ما به این معنی است که ما می توانیم مشاوره ایزو را برای طیف گسترده ای از گواهینامه ها ارائه دهیم، برخی از نمونه ها عبارتند از:

  1. مدیریت کیفیت ایزو 9001
  2. امنیت اطلاعات ایزو 27001
  3. ایزو 14001 مدیریت زیست محیطی
  4. ایزو 45001 ایمنی و بهداشت شغلی
  5. ایزو 22301 تداوم کسب و کار

اینها فقط چند نمونه هستند. اگر برای استانداردی که در بالا ذکر نشده نیاز به مشاوره دارید، لطفاً با تیم ما تماس بگیرید زیرا ممکن است همچنان بتوانیم از شما پشتیبانی کنیم.
ایزو در کرج

معرفی مشاوره ایزو متناسب با نیاز شما:

شرکت آروین سپهر خدمات مشاوره ایزو در سراسر کشور به مشتریان به بیش از 50 شهر ایران ارائه داده است. کارشناسان ایزو ما در طیف گسترده ای از مشاغل، هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی کار کرده اند. این بدان معناست که آنها دانش و تجربه لازم را دارند تا خدمات مشاوره عمومی و تخصصی را برای سازمان شما ارائه دهند که از استراتژی تجاری خاص شما پشتیبانی می کند.

سازمان هایی که به دنبال دریافت گواهینامه ایزو هستند باید فرآیندی را طی کنند که در آن الزامات استاندارد مربوطه (معمولاً با کمک مشاور ایزو) ایجاد می شود و سپس یک مرجع صدور گواهینامه ایزو سازمان را ممیزی می کند و در صورت موفقیت آمیز بودن، گواهی صادر می گردد. بدون شک بازار رقابتی امروز و افزایش سطح انتظارات مشتریان نیازمند رویکرد علمی و منطقی مدیریت و کیفیت است. زیرا اثر آشکار عملکرد مدیریت و افزایش مستمر کیفیت در ارائه خدمات است. موسسات و شرکت های تجاری و عمومی از نهادها و سازمان های جامعه محسوب می شوند. وجود آنها به خاطر خودشان نیست، بلکه برای دستیابی به یک هدف اجتماعی و رفع نیازی خاص در جامعه، برای گروهی از افراد  ایجاد شده اند. آنها به خودی خود یک هدف نیستند بلکه وسیله ای برای رسیدن به هدف هستند.
در صورت نیاز به مشاوره ایزو در کرج می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

شماره تماس: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما