مشاوره ایزو 10002 رسیدگی به شکایت مشتری

شرکت آروین سپهر دیار یکی از مراکز مشاوره ایزو 10002 یعنی رسیدگی به شکایت مشتری آماده ارائه خدمات تخصصی به تمامی سازمان ها در هر حیطه کاری می باشد. استاندارد رسیدگی به شکایت مشتری بدون در نظر گرفتن اندازه و فعالیت سازمان ها اعمال خواهد شد.
قطعا دریافت گواهینامه ایزو 10002 نیازمند پیاده سازی الزامات آن استاندارد می باشد. خدمات شرکت آروین سپهر دیار برای تمامی سازمانها با اعزام کارشناسان مجرب و متخصص انجام می شود.

تعریف استاندارد ایزو 10002:

ایزو 10002 یک استاندارد بین المللی مهم و کاربردی است که توسط سازمان جهانی استانداردسازی ایزو انتشار یافته که آخرین ویرایش آن مربوط به سال 2018 می باشد.

این استاندارد مخصوص رسیدگی به شکایت مشتری که با ارائه‌ی راهنمایی برای مدیریت موثر، بحث شکایات مشتریان را به فرصت‌های کسب‌وکار مثبت تبدیل می‌کند. به‌ زبانی ساده تر هدف استاندارد مهم این است که با ایجاد رضایت کامل در مشتری نشان دهد که سازمان شما به نارضایتی مشتری اهمیت می‌دهد و تمامی شکایات را کامل دریافت و مدیریت خواهد کرد.

دریافت گواهینامه ایزو 10002 می تواند مزایای زیادی را برای سازمان شما به ارمغان می آورد به طور مثال توانایی شما برای حفظ وفاداری مشتریان افزایش خواهد داد یعنی به ذینفعان نشان می‌دهد که شما تعهد واقعی برای مدیریت مسائل مربوط به خدمات مشتری دارید. صدور گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ یک روش سازگار برای رسیدگی به درخواست‌های مشتریان را تضمین می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا روندها را شناسایی کرده و علل شکایات را از بین ببرید.

بنابراین اخذ این استاندارد سبب می‌شود تا رویکردی متمرکز بر مشتریان خود داشته باشید و همچنین به حل شکایات و تشویق پرسنل برای بهبود مهارت‌ها در کار با مشتریان بپردازید که این امر سبب وفاداری مشتریان نسبت به سازمان شما می شود.

پس برای اثبات این مسئله که سازمان شما به رضایت مشتری بسیار اهمیت می دهد استقرار استاندارد ایزو 10002 می باشد. البته این نکته را در نظر بگیرید که پیاده سازی استاندارد ایزو رسیدگی به شکایات مشتری یکی از بهترین روش‌هایی است که سبب می شود مشتریان ناراضی به افرادی راضی تبدیل شوند.
مشاوره ایزو 10002

وظیفه مشاوره ایزو 10002 چیست:

بهتر است بدانید که منظور از وظایف مشاوره ایزو 10002، مباحث مربوط به آموزش و استقرار الزامات و دستورالعمل های استاندارد شکایات مشتری است. البته تمامی خدمات مربوط به ایزو رسیدگی به شکایت مشتری بعد از بستن قرار داد با سازمان متقاضی صورت می گیرد، که روال کار ما به شرح زیر است:

  1. شناخت و بررسی سازمان متقاضی یعنی بررسی نوع فعالیت و اندازه سازمان
  2. آموزش به پرسنل سازمان در خصوص الزامات و دستورالعمل های مربوط به استاندارد 10002
  3. شرح وظایف و نحوه اجرای پروژه در سازمان طبق آخرین ورژن
  4.  نظارت بر سیستم استقرار یافته استاندارد 10002
  5. انجام ممیزی داخلی به‌منظور بررسی و یافتن نقص ها
  6. انجام ممیزی خارجی توسط بازرسان نهاد صادرکننده ایزو
  7. و درنهایت اخذ گواهی ایزو 10002

چه سازمان هایی می توانند درخواست گواهی ایزو 10002 دهند؟

از آنجایی که این استاندارد عمومی است برای تمامی سازمان ها چه بزرگ و چه کوچک کاربرد دارد. طبق این استاندارد سازمان هایی که قصد جلب اعتماد مشتری را دارند، بسیار مفید است. زیرا تمرکز اصلی این استاندارد بررسی شکایت عموم و رسیدگی به آن، جهت به دست آرودن رضایت کامل مشتریان می باشد. بنابراین کلیه سازمان ها و اصناف چه خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری و …. می توانند در خصوص گواهی ایزو 10002 درخواست ثبت کنند.
مشاوره ایزو 10002

نحوه ثبت درخواست مشاوره ایزو 10002:

اگر قصد استقرار و اخذ مشاور ایزو 10002 را دارید می توانید فرم های مربوط به مشاوره و فروش را پر کنید و یا با شماره های کارشناس فروش تماس بگیرید. مشاوران شرکت آروین سپهر دیار با شماره ثبت 12696 تمامی خدمات و استقرار ایزو 10002 را برای سازمان شما اجرا خواهد کرد.

لطفا دقت کنید برای پیاده سازی ایزو 10002 و دریافت گواهی آن از شرکتی معتبر درخواست دهید که دارای مجوزهای لازم از وزارت معدن و تجارت و معدن باشند.

آروین سپهر دیار با چند سال تجربه تخصصی و رزومه کاری مفید آماده ارائه خدمات پیاده‌سازی استاندارد ایزو رسیدگی به شکایت مشتری می باشد.

مطمئن باشید تمامی هزینه مربوط به مشاوره ایزو 10002 و صدور گواهینامه به صورت کاملا منصفانه برآورد خواهد شد، پس نگران این قضیه نباشید.
جهت اخذ مشاوره ایزو 10002 با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09185210731
شماره موبایل: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما