نحوه گرفتن مدرک ایزو معتبر

نحوه گرفتن مدرک ایزو و شناسایی آن به متقاضیان محترم می تواند آن ها را از سردرگمی برای دریافت استاندارد های مدیریتی و کیفیتی درآورد، به همین دلیل ما به عنوان یک شرکت پیشرو در این زمینه وظیفه داریم که بیشتر آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

چرا باید به فکر دریافت ایزو باشیم؟

در حال حاضر حدود 80 درصد شرکت های داخلی، دارای مدرک ایزو هستند شما هم اگر شرکت نوپایی هستید و یا اگر تاکنون برای دریافت ایزو اقدام نکرده اید برای باقی ماندن در این بازار رقابتی و هم چنین سیستم سازی مدیریت کسب و کار خود، ملزم داشتن چنین مدرکی هستید.

اقدامات لازم جهت دریافت ایزو

شما هیچ آشنایی با نحوه گرفتن مدرک ایزو ندارید، برای آن که شرایط دریافت این گواهی را برای مجموعه خود ساده کنید احتیاج به همراهی و گرفتن یک مشاور کاربلد در کنار خود دارید که صفر تا صد کار مشاوره و پیاده سازی این مستندات را برعهده بگیرد. هم چنین همکاری شما با این مشاور تاثیر بسیار زیادی در آسان تر شدن کارها دارد.

اقدامات لازم جهت دریافت ایزو
نحوه گرفتن مدرک ایزو

نحوه گرفتن مدرک ایزو در ایران

در ایران هم مثل سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی، نحوه گرفتن مدرک ایزو طبق اصول و استاندارد های سازمان جهانی ایزو است. اما هستند برخی از سودجویان که برای معرفی بیشتر خود به متقاضیان گواهینامه ایزو، از روش هایی بهره می گیرند که هیچ گونه تطابقی با اصول پیاده سازی و مشاوره سیستم های مدیریتی و کیفیتی در سازمان ندارد.

قبل از هرکاری یک مشاوره ایزو بایستی آموزش های تخصصی و سرممیزی لازم را در زمینه استاندارد مورد نظر دیده باشد تا بتواند ضعف های سیستم و کسب و کار شما را درک کند و بهترین راه حل را در جهت پوشش این ضعف ها ارائه کند. پیشنهاد می کنیم در جهت انتخاب مشاور کاربلد از تجربیات تیم فنی ما که دلسوزانه به شما مشاوره و راهنمایی می دهد بهره مند شوید.

دومین کار آشنایی اجمالی مدیریت سازمان در قبال خط مشی و اهداف استراتژیکی است که استاندارد مورد نظر دنبال می کند. معرفی چارت سازمانی قبل از انجام کار در قبال شناخت کارمندان سازمان به وظایفی که در جهت اجرای این استاندارد دارند تاثیر بسیار زیادی می تواند در پیاده سازی داشته باشد.

اما آخرین نکته در خصوص نحوه گرفتن مدرک ایزو، فراهم کردن شرایط سخت افزاری و نرم افزاری مناسب در جهت دریافت استاندارد است. برای آن که یک مشاوره کاردان و باتجربه بتواند تمامی تجربیات و دانش خود را به شرکت شما انتقال دهد، نیاز دارد که امکانات مناسبی در اختیار وی قرار گیرد. هم چنین بهترین هزینه ایاب و ذهاب برای رفت و آمد این مشاور به سازمان شما را مهیا کنید. پیشنهاد می کنیم که در این زمینه هزینه زیادی بگذارید و آن را به عنوان یک سرمایه در نظر بگیرید، چون که پیاده سازی درست مستندات ایزو می تواند ضعف هایی از سازمان شما را مشخص کند که در نهایت منجر به پوشش آن شود و این مساله می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش سودآوری شرکت داشته باشد.

نحوه گرفتن مدرک ایزو در ایران
نحوه گرفتن مدرک ایزو

هزینه گرفتن مدرک ایزو

نکته بعدی در خصوص گرفتن ایزو، بحث هزینه آن است. سالیانه حدود 20 درصد به هزینه صدور مدارک ایزو اضافه می شود پس چه بهتر هر چه سریعتر برای گرفتن گواهی ایزو معتبر اقدام کنید. در مقالات قبلی هم اشاره کردیم که مدارک ایزو انواع مختلفی دارد و این که هر کدام از این مدارک کاربردهای مختلفی دارند اگر می خواهید بیشتر با این مساله آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بر روی این لینک کلیک کنید. در حال حاضر هزینه صدور مدارک ایزو بین 2 الی 5 میلیون تومان متغیر است که بسته به نوع و اندازه سازمان شما هزینه های متفاوتی در جهت دریافت ایزو ارائه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

شماره همراه: 09185210731

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما