هزینه مشاوره ایزو 45001

برای این که بتوانید اهداف استراتژیک سازمان خود را منطبق با الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی کنید نیازمند مشاوره ایزو 45001 هستید که می بایست هزینه آن را پرداخت کنید.

ایزو 45001 چه کاری انجام می دهد؟

مدیریت سازمان نقشی کلیدی در پیاده سازی و مشاوره ایزو 45001 دارد. حصول اطمینان از دست یابی سیستم مدیریت به نتایج مورد انتظار در قبال سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی همیشه در راس کار مشاورین قرار دارد. در حالت کلی پیاده سازی استاندارد ایزو 45001 مزایای زیر را برای سازمان به همراه دارد:

  • حفظ کارگران از اقدامات تلافی جویانه در مواقع گزارش رویدادها، خطرات، ریسک ها و فرصت ها
  • حصول اطمینان از این که سازمان فرآیندهایی را برای مشاوره و مشارکت کارگران ایجاد و اجراء می نماید.
  • تعهد برای فراهم نمودن شرایط کاری ایمن و بهداشتی به منظور پیشگیری از جراحت و بیماری
  • تعهد برای حذف خطرات و کاهش ریسک های احتمالی در سازمان
  • مشارکت کارمندان و کارگران سیستم جهت ایجاد و حفظ خط مشی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

چرا گرفتن ایزو 45001 مهم است؟

زمانی که وارد یک سازمان می شوید اولین موضوعی که با آن برخورد می کنید نظم و ایمنی کارکنان سازمان است. الزامات این استاندارد 3 کار اصلی و مهم را برای یک مجموعه انجام می دهد:

  • طرز برخورد با تجهیزات و دستگاه هایی که می تواند بسیار برای سلامتی و ایمنی کارمندان سازمان خطرناک باشد.
  • در شرایط اضطراری چه رفتاری را از خود نشان دهیم تا بتوانیم خطر به وجود آمده را به کم ترین حد خود برسانیم.
  • ریسک هایی که اگر نتوانیم درست آن را شناسایی کنیم می تواند منجر به خطر افتادن سلامتی و آسایش کارمندان سازمان شود.
چرا گرفتن ایزو 45001 مهم است؟
مشاوره ایزو 45001

مشاوره ایزو 45001 چگونه انجام می گیرد؟

قبل از هر چیز برای مشاوره این استاندارد، مدیریت ارشد سازمان بایستی وظایف و مسئولیت های شرکت را به کارمندان به صورت کامل تخصیص دهد. هم چنین طرح ریزی اقدام گام مهم بعدی در بحث آموزش ایزو 45001 به حساب می آید. اتخاذ بهترین شیوه ها، گزینه های فناوری و مالی، الزامات عملیاتی و کسب و کار گامی مهم برای پیاده سازی ایزو 45001 به جساب می آید.

هم چنین تعیین اهداف ایمنی و بهداشت شغلی بایستی در سازمان انجام بگیرد و قابل اندازه گیری باشد. هم چنین به روزرسانی این اهداف یکی دیگر از امور مربوط به مشاورین استاندارد است که بایستی به صورت مستمر در سطح سازمان انجام بگیرد.

گام بعدی در خصوص مشاوره ایزو 45001، شایستگی است. منظور از شایستگی بررسی کارگران و کارمندان سازمان از نظر تحصیلات، آموزش و تجربه است که این مورد نیز در دستور کار مشاورین قرار می گیرد.

ارتباطات درون و برون سازمانی یکی از مهم ترین موضوعات در بحث پیاده سازی است. توجه کردن به شناسایی نیازهای ارتباطی یکی از اهداف ایمنی و بهداشت شغلی به حساب می آید.

مبحث نهایی در خصوص این استاندارد طرح ریزی و کنترل عملیات است. این موضوع به خصوص برای سازمان هایی که چندین کارفرما دارند بسیار مهم است، چون که هماهنگی این کارفرمایان برای اجراء اهداف ایمنی و بهداشت شغلی با بهره گیری از روش طرح ریزی و کنترل عملیات صورت می گیرد.

مشاوره ایزو 45001 چگونه انجام می گیرد؟
مشاوره ایزو 45001

هزینه مشاوره ایزو 45001 چقدر است؟

پروسه گرفتن ایزو 45001 ساده است. شما بایستی یک شرکت مشاوره ای انتخاب کنید که تجربه و دانش کافی برای پیاده سازی این استاندارد را داشته باشد. پس از تصمیم نهایی شما، پیش قرار دادی در خصوص وظایف کارفرما و پیمانکار برای مشاوره و پیاده سازی استاندارد تنظیم می شود که هزینه مربوط به اجرای کل پروژه نیز قید می شود. هزینه تخمینی برای بحث مشاوره، 20 الی 30 میلیون تومان است که بستگی به فرآیندهای کاری درون سازمان و تجهیزات و دستگاه ها، متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما