خرید گواهینامه ایزو 45001

در این مقاله به روش های دریافت گواهینامه ایزو 45001 می پردازیم، هم چنین هزینه های مربوط به سفارش این مدرک بین المللی معتبر را بررسی می کنیم.

روش دریافت گواهینامه ایزو 45001

مدرک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، جزء اسنادی است که تقریبا همه مشاغل بدان نیاز دارند. به همین دلیل روش دریافت گواهینامه ایزو 45001 از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای گرفتن آن بایستی نکات زیر رعایت شود:

  1. اول از همه می خواهید خودتان کارهای مشاوره و پیاده سازی را انجام دهید یا این که نیازمند مشاور و کارشناس در این زمینه هستید پس اولین گام تعیین روش حضوری و یا غیرحضوری است.
  2. دومین گام دریافت چارت سازمانی و تعیین شرح وظایف هر کدام از پرسنلین است. افرادی که در خط تولید کارخانه فعالیت دارند بیش ترین ارتباط را با مستندات ایزو 45001 دارند.
  3. گام بعدی دریافت کامل مستندات و الزامات مربوط به استاندارد ایزو 45001 است. این مستندات به صورت رایگان توسط شرکت آروین سپهر دیار به متقاضیان ارائه می شود تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از فرم ها و روش های اجرایی مربوط به این استاندارد تمامی گام های پیاده سازی ایزو را به درستی انجام دهید.
  4. آخرین گام ممیزی داخلی شرکت جهت دریافت تاییدیه برای ثبت و صدور گواهینامه ایزو است.
روش دریافت گواهینامه ایزو 45001
گواهینامه ایزو 45001

هزینه گواهینامه ایزو 45001

هزینه سفارش مدرک بین المللی ایزو، مابین 4 الی 5 میلیون تومان است. هم چنین هزینه های مربوط به مشاوره و راهنمای دریافت این استاندارد به صورت جداگانه محاسبه می شود. یکی از فاکتورهای مهم که می تواند در افزایش و یا کاهش هزینه ها تاثیر گذار باشد تعداد فرآیندهایی است که در داخل سازمان جریان دارد. هر چقدر این تعداد بیش تر باشد می تواند تاثیر مستقیمی در افزایش هزینه ها به همراه داشته باشد.

هزینه گواهینامه ایزو 45001
گواهینامه ایزو 45001

معتبرترین مدرک ایزو 45001

برای این که بتوانید در مناقصات شرکت کنید و یا صادرات انجام دهید احتیاج به یک مدرک معتبر در این زمینه دارید. شرکت آروین سپهر دیار توانسته که نمایندگی شرکت معتبر و فعال BRSM ترکیه را بگیرد که این شرکت زیر نظر سازمان استاندارد ایران هست. پیشنهاد می کنیم اگر تا حالا ایزو را برای سازمان خود سفارش نداده اید، چنین مدرکی از شرکت ترکیه برای خود سفارش دهید. مدت اعتبار این مدرک 3 سال است و هر سال بایستی تمدید شود.

معتبرترین مدرک ایزو 45001
گواهینامه ایزو 45001

مستندات ایزو 45001

شرکت آروین سپهر دیار تمامی مستندات و الزامات مربوط به این سیستم مدیریت را نیز برای سازمان های دولتی و خصوصی طراحی کرده است. هزینه سفارش مستندات ایزو 45001 چیزی در حدود 400 هزار تومان می باشد. البته برای سازمان هایی که گواهینامه ایزو 45001 سفارش می دهند این مستندات به صورت رایگان برای آن ها ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما