گرفتن مدرک ایزو 10668

مدرک ایزو 10668 یک سند رسمی و بین المللی است که میزان ارزش برند شما را در بازار رقابتی امروز مشخص می سازد. گرفتن این استاندارد ارزش گذاری بسیار مثبتی را در نام تجاری سازمان ایجاد می کند.

اهمیت گرفتن مدرک ایزو 10668

داشتن این مدرک به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری بسیار مهم به حساب می آید، اگر می خواهید کالا و خدمات تجاری خود را از سایر رقیبان متمایز سازید بایستی اهداف برنامه ریزی استراتژیک و برنامه های مالی سازمان را به طور موثر و همیشگی مورد ارزیابی قرار دهید و این مساله مهم ترین مزیت گرفتن مدرک ایزو 10668 به حساب می آید.

یکی از مهم ترین دلایلی که سازمان بایستی به گرفتن این استاندارد روی بیاورد، شناخت دارایی هایی است که در سطح سازمان قابل لمس نیستند. این دارایی ها می تواند به میزان شناخت سازمان در بازار، چگونه دیده شدن آن و هم چنین نحوه چینش دپارتمان های مختلف کاری و هم چنین نحوه انجام دادن شرح وظایف کارمندانی است که در سطح سازمان فعالیت می کنند. تمامی این موارد ارزش برند شما را نشان می دهند که قبل از دریافت استاندارد ایزو 10668 هیچ کدام از این مشخصات برای شما قابل لمس نیست. به همین دلیل یک سازمان معتبر و بزرگ بایستی حتما به فکر بالا بردن و شناخت برند کاری خود باشد.

اهمیت گرفتن مدرک ایزو 10668
مدرک ایزو 10668

کاربردهای استاندارد ایزو 10668

از مهم ترین کاربرد مربوط به این استاندارد می توان به جذب سرمایه زیاد اشاره کرد. زمانی که یک سرمایه دار به ارزش واقعی برند شما پی ببرد، بدون شک دوست دارد که سرمایه خود را چندین برابر کند. با طرح توجیهی که مستندات این استاندارد در اختیار سرمایه داران قرار می دهد به راحتی می توان یک شخص بزرگ در تجارت را متقاعد کرد که بر روی کسب و کار شما سرمایه گذاری کند و این مساله می تواند برآورد مالی بسیار مناسبی برای شما داشته باشد.

از دیگر کاربردهای مربوط به این استاندارد، برنامه ریزی درست و اصولی در جهت بالا بردن برند شما است. اگر شرکت برنامه ریزی دقیقی در این رابطه نداشته باشد، روز به روز از دیدگاه مشتریان فراموش می شوید و این مساله خسارت جبران ناپذیری می تواند به برند و جایگاه شما در بازار ایجاد کند.

کاربردهای استاندارد ایزو 10668
مدرک ایزو 10668

الزامات استاندارد ایزو 10668 شامل چه مواردی است؟

الزامات مربوط به این استاندارد به 6 دسته کلی تقسیم بندی می شود:

  1. تعاریف
  2. الزامات عمومی و خاص
  3. فرمول های مربوط به ارزش گذاری برند
  4. مشخص کردن ورودی های اصلی سیستم
  5. گزارش دهی
  6. استقلال

هر کدام از این الزامات به زیردسته های مختلفی تقسیم بندی می شود.  اما مهم ترین شاخصه در هنگام گرفتن مدرک ایزو 10668، ارزش گذاری برند است. برای این مورد 3 شاخصه اصلی مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.

  1. وضعیت بازار
  2. میزان هزینه
  3. میزان درآمد

وضعیت بازار: میزان دارایی ها و سرمایه های نامشهودی که یک سازمان دارد و می تواند از این سرمایه ها در جهت جلب رضایت مشتری و فروش سهام آن به خریداران استفاده کرد را وضعیت بازار می گویند.

میزان هزینه: میزان هزینه یک شرکت در زمینه تولید، بازاریابی و فروش، سرمایه گذاری تجاری و مواردی که می تواند میزان درآمد و دارایی های یک شرکت را افزایش دهد، هزینه سرمایه گذاری آن شرکت است.

میزان درآمد: درآمد یک سازمان را از هزینه هایی که انجام دادیم که این ورودی به شرکت وارد شود کم کنیم میزان درآمد شرکت به دست می آید. هم چنین سالیانه باید درصدی از این میزان درآمد را برای مالیات در نظر بگیریم و پس از لحاظ کردن این موارد میزان درآمد واقعی شرکت به دست می آید.

هزینه گرفتن مدرک ایزو 10668

اگر به دنبال گرفتن مدرک ایزو 10668 هستید باید بگوییم این گواهینامه از شرکت معتبر و بین المللی توف آلمان با کد ریجستری معتبر صادر می شود. میزان سرمایه گذاری برای داشتن چنین مدرکی 5 میلیون تومان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره موبایل: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما