مجموعه آروین ایزو شما را به خرید بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آموزش ایزو 10002 ویرایش سال 2018

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فواید آموزش ایزو 10002درباره استاندارد ایزو 10002 ویرایش 2018هدف از اجرای ایزو 10002 در سازمانمباحث آموزش ایزو 10002 ویرایش 2018
آموزش ایزو 10002

در سایت آروین ایزو، آموزش استاندارد ایزو 10002 ویرایش سال 2018 منتشر شده است، سازمان هایی که قصد دریافت گواهینامه ایزو معتبر از مراجع را دارند با دریافت این فیلم آموزشی به سادگی می توانند، مدرک مورد نظر را برای خود دریافت کنند. جهت ثبت سفارش ادامه این متن مطالعه بفرمایید.
اگر بخواهیم فرآیندهای یک شرکت را به سوی مدیریت ارتباط و رسیدگی به شکایات مشتریان پیش ببریم، باید به فکر آموزش ایزو 10002 ویرایش سال 2018 باشیم. در این ویرایش جدید اصطلاحاتی لحاظ گردیده که در ادامه آن را با همدیگر می خوانیم.

آموزش ایزو 10002

فواید آموزش ایزو 10002

مسلما اگر بخواهیم که میزان رضایتمندی مشتریان را بیش تر کنیم، نیاز به روش ارزیابی شکایت سنجی مشتریان داریم. هر سازمانی اگر می خواهد همیشه مشتریان را برای خود نگه دارد باید به فکر دیدن آموزش ایزو 10002 در سازمان خود باشد.

درباره استاندارد ایزو 10002 ویرایش 2018

در واقع آموزش این استاندارد بر پایه 8 بند طراحی شده است. مهم ترین بخش هایی که در این استاندارد موجود است، پیگیری مشکلات مشتریان و شکایت آنان است. هم چنین بهبود رضایت مشتریان نیز از درجه اهمیت بسیار زیادی در آموزش ایزو 10002 برخوردار است.

هدف از اجرای ایزو 10002 در سازمان

هدف از آموزش این استاندارد را می توان در 3 مورد جست و جو کرد:

  • طراحی روندی که بتواند در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی مشتریان ناراضی سازمان باشد تا به صورت کامل بتوان نیازهای آنان را در سیستم کاری خود برطرف کرد.
  • آموزش همیشگی کارکنان خود در قبال چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی سازمان و روی باز نشان دادن با تمام مشتریان چه راضی چه ناراضی
  • تحلیل روندهایی که بتوان به وسیله آن مشتریان ناراضی را مورد بررسی قرار داده و آن ها را شناسایی کرد و به آن ها رسیدگی شود.

آموزش ایزو 10002

مباحث آموزش ایزو 10002 ویرایش 2018

اما در این آموزش که به صورت فایل ویدئویی به شما عزیزان تحویل دادن می شود، می توانید مباحث زیر را یاد بگیرید.

  • آشنایی اجمالی با این استاندارد و الزامات آن
  • اهمیت رسیدگی به شکایات مشتری
  • چگونگی رسیدگی به این شکایات
  • شناسایی مشتریان ناراضی سازمان
  • تحلیل روندهای بهبود
  • آموزش کارکنان
  • و….

سرمایه گذاری در این دوره آموزش ایزو 10002، 50 هزار تومان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لینک های دانلود دوره با شماره زیر تماس بگیرید و یا این که مستقیما می توانید به سایت arviniso.com مراجعه کنید و در آن جا به صورت غیر حضوری دوره را دریافت کنید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205
خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیریت مجموعه: آروین کریمی پور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902702205

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09185210731

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@arviniso.com

مجموعه آروین ایزو شما را به خرید بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید