خرید مدرک ایزو 9001

هر شخص و یا سازمانی اگر می خواهد پیشرفتی در زمینه بهبود سازمان و شرکت خود ایجاد کند نیاز به داشتن مدرک ایزو 9001 دارد. در حال حاضر شرکت های زیادی هستند که به دنبال ارزان قیمت ترین روش دریافت این گواهی بین المللی هستند. به همین دلیل در این مطلب سعی می کنیم که در ارتباط با این گواهی اطلاعات کاملی به شما عزیزان ارائه کنیم.

مدرک ایزو 9001 چیست:

به مدرکی اطلاقی می شود که تایید بر مدیریت کیفیت برای خدمات و تولیدات می باشد. و به طور کلی این استاندارد برای QMS تدوین شده است. این مدرک گسترده ترین و مهم ترین استاندارد به روز دنیاست که تقریبا برای 180 کشور اتخاذ شده است. در هر زمینه کاری که هستید، شما می توانید جهت اطلاع از هزینه دریافت ایزو 9001، “صدور ایزو 9001، دریافت ایزو 9001، اخذ ایزو 9001، سفارش ایزو 9001” به شرکت ما مراجعه کنید. استاندارد این ایزو بسیار جامع می باشد که برای همه ارگان ها کاربرد دارد. به طور کلی ارگان هایی که موفق به کسب این ایزو می شوند در واقع به مشتریان خود ابلاغ می کنند که دارای یک نظام مدیریت کیفی هستند به همین دلیل مشتری بهتر به ارگان های دارای گواهی اعتماد می کند. 

آیا داشتن مدرک سیستم مدیریت کیفی به معنی کیفیت بالا می باشد؟

بله زیرا استاندارد 9001 بسیار کامل و کلی می باشد، ارگان هایی که موفق به اخذ مدرک آن شدند قطعا خدمات ارائه شده توسط آنها کیفیت بالایی دارد. به طور مثال اگر کارخانه تولید کیک جهت این ایزو اقدام کند به این معنی است که تولیدات امروز کیک آنها نسبت به دیروز از نظر مزه متفاوت تر و بهتر است و تمامی فرآیند صفر تا صد تهیه مواد اولیه مصرف شده آن طبق استاندارد جهانی می باشد.

لازم است بدانید که در ویرایش جدید ایزو 9001 بسیار به مباحث مدیریت ریسک توجه شده است.

ضرورت داشتن مدرک ایزو سیستم مدیریت کیفیت:

برای دست یابی به اهداف عالی سازمان، داشتن مدرک ایزو 9001 یکی از ضروریات است. در حال حاضر رقابت یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که هر ارگانی باید به آن توجه داشته باشد و این مدرک می تواند مزیت های رقابتی مهمی برای ارگان مربوطه ایجاد کند.
داشتن این مدرک سودآوری شرکت را افزایش می دهد و بالطبع هزینه ها را کاهش می دهد. بدون شک مدرک معتبر از این استاندارد نیاز به پیاده سازی الزامات ایزو دارد و این الزامات خود می تواند تمامی ریسک ها و خطرات سازمان را شناسایی کند.

زمانی که ایزو “سیستم مدیریت کیفی” با ایزو های دیگری همچون زیست محیطی و ایمنی و بهداشت ( ورژن جدید 18001) تلفیق شود مجموعه و پک کامل تری را به متقاضی ارائه می دهند بنام گواهینامه ims

ضرورت داشتن مدرک ایزو سیستم مدیریت کیفیت:

مزایای صدور مدرک ایزو سیستم مدیریت کیفی:

اجرای یک سیستم مدیریت کیفیت به شما در ارتقاء و وفاداری مصرف کننده، تحقق سازگاری و بهبود مراحل داخلی کمک می کند. داشتن گواهینامه ایزو 9001 به سازمان شما کمک می کند تا فرصت شرکت در بازارهای بزرگ داخلی و بین المللی را به دست آورید:

از مهم ترین مزایای دریافت مدرک ایزو 9001:

  • روش مبتنی بر خطر
  • ساختار سطح بالا
  • باعث گسترش سریع تجارت می شود
  • بهبود سودآوری و اثربخشی زیاد
  • تمرکز بر عملکرد ضد خطا و نه اصلاح
  • امور خلاصه شده از پیشرفت سازمان لیست می شود و باعث می گردد که انگیزه و اعتماد به نفس کارمندان شرکت در اجرای درست فرآیندها افزایش پیدا کند.

هزینه دریافت گواهی ایزو 9001:

بدون شک مساله هزینه مهم ترین عامل در خرید آن است. هر چقدر هزینه این مدرک کم تر باشد، مدیران شرکت علاقه زیادی برای داشتن آن خواهند  داشت. به همین دلیل در این جا ما مدرک ایزو 9001 را به دو مدل مدرک شخصی و سازمانی تقسیم بندی کرده ایم.

هزینه مدرک ایزو شخصی

هزینه مدرک ایزو سازمانی

600هزار تومان

1 میلیون تومان

این مدرک از سازمان توف آلمان و تحت بالاترین اعتبار صادر می شود. اما هزینه مدرک تحت اعتبار iaf از پنج میلیون تومان شروع می شود الی پانزده میلیون تومان. جهت استعلام مدرک تحت اعتبار iaf و ias به تصویر زیر توجه فرمایید.
هزینه دریافت گواهی ایزو 9001:

اخذ ایزو 9001 _ دریافت ایزو 9001_ سفارش ایزو 9001_ صدور ایزو 9001:

شما می توانید جهت سفارش_ اخذ_ دریافت_ صدور استاندارد سیستم مدیریت کیفی به شرکت ما ( آروین ایزو) مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت این مدرک به برای شما صادر گردد. شما می توانید جهت سفارش خود مدرک ایزو با ما ارتباط بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

                                 
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

 

2

  1. با سلام شرکت ما به داشتن مدرک ایزو 9001 معتبر احتیاج دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    • سلام برای داشتن مدرک ایزو 9001 لطفا اعلام کنید که این گواهی را برای چه کاری می خواهید و این که از کدام مرجع بین المللی می خواهید دریافت کنید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناس فروش ما تماس بگیرید..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما