شرایط اخذ ایزو 27001 ویرایش 2013

اخذ ایزو 27001 یک قرارداد و گواهینامه بین‌المللی است که به شرکت‌ها و سازمان‌‌های مختلف کمک می‌کند تا در بحث امنیت اطلاعات خود و مشتریان‌شان آسوده خاطر باشند.

اخذ ایزو 27001 به هر سازمان و نهادی کمک می‌کند تا در بحث امنیت اطلاعات آسوده‌خاطر باشد و به بهترین شکل ممکن،بتواند اطلاعات خود را حفظ کند. ایزو 27001 توسط سازمان بین المللی استاندارد سازی با همین نام برای سازمانها و نهادها و همچنین شرکت های مختلف تعیین و تدوین می‌گردد. امروزه با توجه به پیشرفت بسیار زیادی که در بحث اینترنت و فضای مجازی به وجود آمده، اهمیت اخذ ایزو 27001 بیشتر برای همگان روشن شده است.همچنین اخذ این گواهینامه از حیث مشتری‌مداری و کاربرانی که از خدمات شما استفاده می کند بسیار مهم است. در حقیقت اخذ ایزو 27001 به شما این امکان را می‌دهد تا یک سیستم مدیریت، برای خود ایجاد کرده و با استفاده از آن امنیت اطلاعات خود را تامین نمایید.

مزایای اخذ ایزو 27001

زمانی که یک سازمان نسبت به اخذ ایزو 27001 اقدام می‌کند، مزایای بسیار زیادی پیش رویش قرار میگیرد. در حقیقت زمانی که شما استاندارد امنیت اطلاعات را برای شرکت و یا نهاد مورد نظر خود می‌پذیرید، در برابر انواع مختلف تهدیدات سایبری اطلاعات شرکت خود را ایمن ساخته‌اید. همچنین اطلاعات مربوط به مشتریان شما نیز حفظ شده و ریسک های امنیتی سازمان شما طی فرایند های بین المللی، به صورت رسمی شناخته می شوند. اخذ این گواهینامه به کاربران این امکان را میدهد که اطلاعات آنها کاملاً محرمانه بماند و تنها توسط افراد مجاز قابل دسترسی باشد. از دیگر مزایای اخذ ایزو 27001 این است که یک سازمان از وقوع خسارت مالی سنگین که در اثر هک و یا حملات سایبری ممکن است برایش پیش بیاید، جلوگیری کرده و اعتبار سازمان خود را در این زمینه افزایش می دهد. نتیجه این موضوع کسب شهرت حداکثری و افزایش میزان رضایت و اطمینان مشتریان شما می باشد.

چگونگی دریافت ایزو ۲۷۰۰۱

کسب و کارهای مختلف با اخذ ایزو 27001 به مشتریان خود این اطمینان را می دهند که خدمات و محصولات سازمان یا شرکت مورد نظر از نظر امنیتی کاملا برنامه ریزی شده است. امروزه با توجه بهپیشرفت بسیار زیادِحوزه تکنولوژی، دریافت این گواهینامه برای بسیاری از کسب و کارها الزامی و اجباری می باشد. یک شرکت و سازمان بعد از آنکه الزامات لازم برای دریافت این گواهینامه را انجام داد، می‌تواند برای انجام ممیزی و اخذ ایزو 27001 اقدام کند. بعد از طی کردن مراحل مورد نظر زیر نظر یک شرکت معتبر در این حوزه گواهینامه را دریافت کند.

چگونگی دریافت ایزو ۲۷۰۰۱
اخذ ایزو 27001

مدت زمان اخذ ایزو 27001

اینکه فرایند اخذ ایزو 27001 چه مدت زمانی طول بکشد کاملاً به اهداف مورد نظر شما بستگی دارد. این موضوع بسیار مهم است که شما بدانید با چه هدفی می خواهید این گواهینامه را دریافت کنید و اینکه آیا میخواهید امتیاز کامل را برای شرکت در مناقصات مختلف را به دست بیاورید و یا امنیت اطلاعات و شبکه مورد نظر خود را ارتقا ببخشید و همچنین سایر دلیل ها در زمان به دست آوردن این گواهینامه تاثیرگذار است.با توجه به اینکه این حوزه، یک حوزه کاملاً تخصصی و حرفه‌ای است شما به یک گروه کارشناس مجرب احتیاج دارید تا در این زمینه به شما خدماتی با کیفیت و دقیق ارائه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و همچنین فروش مستندات ایزو      27001می توانید با کارشناسان مجموعه آروین ایزو ارتباط برقرار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما