هزینه ایزو رضایت مشتری

شرح ایزو رضایت مشتری: ایزو اندازه گیری و نظارت بر رضایت مشتری معروف به ایزو 10004 آخرین استاندارد در زمینه مشتری مداری است که می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند و چهره جدیدی از سازمان شما را در ذهن مشتری به عنوان یک سازمان مشتری مدار ارائه دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اطلاعات کسب شده از اندازه گیری رضایت مشتری می تواند به شناسایی عملکرد برای بهبود شرکتها در استراتژی ها، محصولات، فرآیندها و سایر ویژگی هایی که توسط مشتریان ارزشمند است، کمک کند.

در این راستا استاندارد ایزو اندازه گیری و نظارت بر رضایت مشتری با استفاده از تکنیک های مختلف به سازمان کمک می کند تا از نیازهای رضایت مشتری که معمولاً توسط مشتری بیان نمی شود و برای سازمان ناشناخته است آگاه شود.

اهداف:

با استفاده از راهنمای این استاندارد، که در مدرن ترین سیستم های بازاریابی و بین المللی استفاده می شود، قصد داریم، سازمان شما:

  1. به طور مداوم انتظارات مشتری را شناسایی کنید
  2. ایجاد یک سیستم خوب برای جمع آوری داده های واقعی و دقیق (بدون تاثیر)
  3. ایجاد یک سیستم علمی برای تجزیه و تحلیل داده ها
  4. ارائه بازخورد مناسب برای بهبود (از جمله بهبود سازمانی، بهبود محصول و بهبود خدمات)
  5. در نهایت، رضایت مشتری را به طور مداوم کنترل کنید

مزایای ایزو رضایت مشتری:

  1. کمک به افزایش اثربخشی مدیریت کیفیت
  2. تسریع در شناسایی و پاسخگویی به بازخورد مشتریان و سایر ذینفعان سازمان
  3. افزایش رضایت مشتری و سایر ذینفعان سازمان
  4. از نظرات مشتریان برای بهبود کیفیت محصول استفاده کنید
  5. افزایش اعتبار سازمان
  6. کارکنان را به بهبود روابط با مشتری تشویق کنید
  7. امکان اندازه گیری و سنجش رضایت مشتری را ایجاد کنید
  8. تشخیص به موقع انتظارات مشتری
    ایزو رضایت مشتری

ایزو رضایت مشتری:

ایزو 10004 راهنمایی در تعریف و اجرای فرآیندهای نظارت و سنجش رضایت مشتری ارائه می دهد.

با شناسایی اطلاعات انتظارات و رضایت مشتری، جمع آوری داده های رضایت مشتری و نظارت بر رضایت مداوم آنها و ارائه بازخورد برای بهبود رضایت مشتری می باشد.

سری استاندارد بین المللی از خانواده ایزو 10000 می تواند توسط هر شرکتی بدون در نظر گرفتن زمینه فعالیت، اندازه یا محصول مورد استفاده قرار گیرد.

مفهوم رضایت مشتری:

رضایت مشتری با شکاف بین انتظارات مشتری و درک آن ها از محصولی که توسط سازمان ارائه شود تعیین می گردد. برای دستیابی به رضایت مشتری، سازمان ابتدا باید انتظارات مشتری را درک کند. این انتظارات ممکن است صریح، ضمنی و یا حتی به طور کامل بیان نشده باشند.

زمانی که انتظارات مشتری، توسط سازمان درک می شود، بدون شک پایه اولیه محصولی را تشکیل می دهد که متعاقباً برنامه ریزی شده است. این که مشتری تا چه اندازه محصول تحویل شده را برآورده یا فراتر از انتظارات می داند، میزان رضایت مشتری را تعیین می کند. مهم است که بین دیدگاه سازمان نسبت به کیفیت محصول تحویل شده و درک مشتری از محصول تمایز قائل شویم، زیرا این مورد اخیر است که بر رضایت مشتری حاکم است.

چرا به آن نیاز دارم؟

ایزو 10004 راهنمایی در تعریف و اجرای فرآیندها برای نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری ارائه می دهد.

اطلاعاتی در مورد انتظارات جدید، حل و فصل شکایات به منظور رضایت شاکی و سازمان به دست آورید.

شناسایی روندها و در نتیجه حذف علل شکایات، تشویق پرسنل برای بهبود مهارت های خود در کار با ارباب رجوع، مبنایی برای بررسی مستمر و تجزیه و تحلیل فرآیند رسیدگی به شکایات.
ایزو رضایت مشتری

هزینه ایزو:

از آنجایی که این استاندارد به تعریف و بکارگیری فرآیندهایی برای نظارت و سنجش رضایت مشتری می پردازد پس نیاز است برنامه و روش اجرایی های آن صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول تولید شده توسط هر سازمانی اجرا می شود. اجرای تمامی مراحل توسط کارشناسان ما انجام می شود اما محاسبه هزینه اجرای استاندارد ایزو چگونه انجام می شود. برای برآوردن هزینه دقیق بهتر است فرمی که کارشناسان ما برای شما ارسال می کنند را تکمیل بفرمایید در این صورت ما قیمت دقیق را به شما ابلاغ خواهیم کرد. دقت داشته باشید که بحث هزینه ایزو رضایت مشتری با صدور گواهی دو امر متفاوت است یعنی هرکدام هزینه مختص به خود را دارد.

جهت سفارش ایزو رضایت مشتری ویرایش 2018 با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما