سفارش گواهینامه ایزو 10004

جهت سفارش گواهینامه ایزو 10004 بایستی ابتدا کارهایی را انجام دهید. این فرآیندها توسط شرکت های مشاوره و با همکاری مدیران سازمان ها انجام می دهد. ما به شما عزیزان این وعده را می دهیم که در کم تر از دو هفته این مدرک معتبر را برای شما صادر می کنیم.

چه زمانی گواهینامه ایزو 10004 صادر می شود؟

استاندارد ایزو 10004 ویرایش سال 2012 یک دستورالعمل کلی در جهت نظارت و سنجش رضایت مشتری است. برای دست یابی به این کار باید پروسه هایی در سازمان انجام بگیرد که در مرحله آخر و با مشاهده تمامی این پروسه ها گواهینامه ایزو 10004 برای سازمان شما صادر می شود.

گواهینامه ایزو 10004

گام های اخذ ایزو 10004 چیست؟

اولین گام در جهت سنجش رضایت مشتریان، شناسایی نیازهای مشتری است. این شناسایی می تواند به ما کمک کند که تا چه حد توانسته ایم نیازهای مشتریان را برطرف کنیم و این مساله می تواند هم زمان به میزان رضایت مشتریان ربط پیدا کند.
اما گام بعدی در جهت سنجش رضایت مشتریان که اتفاقا یکی از روش های مهم برای کسب گواهینامه ایزو 10004 به حساب می آید ارزیابی داده های رضایت مشتری است. این داده ها توسط مستندات ایزو 10004 انجام می پذیرد.
اما مورد بعدی که باید در سازمان انجام بگیرد ایجاد یک بازخورد مناسب در جهت افزایش میزان رضایت مشتری است. تمامی این کارها برای این است که میزان رضایت مشتریان را افزایش دهیم تا به ما و کسب و کارمان اعتماد بیشتری بکند.
اما آخرین گام در جهت صدور گواهینامه ایزو 10004 نظارت بر روی شکلی افزایش میزان رضایت مشتری در حال جریان است. بسیاری از سازمان ها زمانی که روش افزایش میزان رضایت مشتری پیاده سازی می شود دیگر کاری به آن ندارند و این اشتباه است چون باید در پروسه آخر ارزیابی دقیق و اصولی از آن داشته باشیم.

گواهینامه ایزو 10004

نکات مربوط به مشاوره ایزو 10004

داده هایی که جمع آوری می شود باید بدانیم که توسط چه کسی، چه زمانی و چگونه جمع آوری می شوند. این اطلاعات می توانند در تحلیل داده ها و چگونگی استفاده از اطلاعات تاثیرگذار باشد.

مزیت صدور گواهینامه ایزو 10004

تمرکز اصلی این استاندارد بر روی مشتریان خارج از سازمان است نه الزاما تامین کنندگان و یا پرسنلین. از فواید پیاده سازی این استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاعات مربوط به انتظارات جدید مشتریان را به دست خواهیم آورد.
  • با استفاده از روش حل و فصل شکایت مشتریان می توانیم رضایت شاکیان را به دست آوریم.
  • روندها مشخص می شوند و از این طریق دلایل شکایت را از بین می بریم.
  • تشویق پرسنلین سازمان در جهت بهبود مداوم در ارتباط با مشتریان
  • ایجاد پایه ای محکم در جهت بررسی مداوم و تجزیه و تحلیل روند رسیدگی به شکایت مشتریان.

اگر قصد سفارش گواهینامه ایزو 10004 را دارید با شماره زیر تماس بگیرید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما