در سایت ایزو کده، چک لیست ممیزی ایزو 22000 مربوط به ویرایش سال 2018 به فروش گذاشته شده و شما می توانید در هر لحظه از زمان، این چک لیست را برای خود سفارش دهید.
مزایای دریافت چک لیست ایزو 22000
استاندارد ایزو 22000 بسیار جامع و کامل در خصوص مباحث ایمنی مواد غذایی، طراحی شده است. زمانی شما می توانید نتیجه کار خود را در زمینه پیاده سازی این استاندارد ببینید که چک لیست ممیزی ایزو 22000 را دریافت کنید. ارزیابی تمامی الزامات پیاده سازی شده در سازمان به وسیله این چک لیست ها انجام می گیرد و بعد از تایید آن توسط ارزیاب، گواهی ایزو 22000 صادر می شود و شما صاحب مدرک بین المللی صنایع غذایی می شوید.

این چک لیست ها شامل چه مواردی است؟
چک لیست های ممیزی مربوط به استاندارد ایمنی مواد غذایی از 10 بخش مجزا تشکیل می شود:
- ارزیابی ریسک هایی را شامل می شود که ممکن است در آینده مشکلاتی را از نظر ایمنی مواد غذایی به وجود آورد.
- چگونگی ارتباط با مشتریان و ذینفعان
- نحوه پایش و اندازه گیری و صورت سوالات مربوط به این بخش
- چک لیست های مربوط به OPRP
- آموزش به تمامی پرسنلین سازمان
- چک لیست بازدیدهای بهداشتی
- کنترل محصولات و خدمات نامنطبق در سازمان
- نحوه خرید و چگونگی تامین زیرساخت ها و هم چنین برنامه های پیش نیازی شرکت
- کنترل کردن داده و سوابق در سازمان
- چک لیست کنترل وضعیت یا همان GMP
هزینه سفارش چک لیست ممیزی ایزو 22000
جهت نحوه سفارش و دانلود این چک لیست با کارشناس ما ارتباط بگیرید. هم چنین میزان سرمایه گذاری جهت دانلود و خرید آن 200 هزار تومان است. این چک لیست ها به صورت 65 صفحه ورد است که به صورت جداولی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هم چنین نمونه ای از این صورت سوالات در زیر آمده است. پس از واریز وجه این چک لیست ها به آدرس ایمیلی که برای ما ارسال خواهید کرد، فرستاده می شود.

چگونگی سفارش چک لیست ممیزی
شما می توانید سفارش خود را برای دریافت این چک لیست ها از طریق نماینده فروش ما در این زمینه ارائه کنید و یا از طریق پرداخت اینترنتی تمامی این فرم ها را دریافت نمایید. بسیاری از مشتریان ما دوست دارند در ابتدا نمونه ای از این چک لیست ها را مشاهده کنند و سپس سفارش خود را در این زمینه نهایی کنند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای این موضوع با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
شماره کارشناس فروش: 09902702205
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.