گواهی ایزو 17025 سیستم مدیریت آزمایشگاه

برای فعالیت و رقابت در بازار داخلی و خارجی، سازمان های آزمایشگاهی به گواهی ایزو 17025 نیاز دارند. با بهره گیری از الزامات این استاندارد، سازمان ها می توانند یک سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاهی به صورت کامل در مجموعه ایجاد کنند.

استاندارد ایزو 17025 سیستم مدیریت آزمایشگاه را برای نحوه صحیح انجام تست های داخلی در آزمایشگاه ایجاد کرده و توسعه می بخشد. سازمان ها باید به کمک مشاور، این استاندارد را در مجموعه پیاده سازی کرده و سپس گواهی آن را از سازمان استاندارد دریافت کنند.

قصد داریم در این متن شما را با این استاندارد و مراحل اخذ آن بیشتر آشنا کنیم.

گواهی ایزو 17025

مراحل دریافت گواهی ایزو 17025

برای دریافت این مدرک ابتدا باید چندین مرحله را در سازمان طی کرد و باید این مراحل پشت سرهم و به ترتیب انجام شوند:

  1. شناخت و سنجش سازمان و امکانات موجود در آن
  2. عدم تردید در نتایج آزمون و شناسایی ریسک های پرخطر در تست های طراحی
  3. پیاده سازی و اجرای سیستم کنترل کیفیت
  4. طرح ریزی و برنامه ریزی تست های لازم در آزمایشگاه
  5. اجرای ممیزی های مربوط به استاندارد

تمامی این مراحل بسیار مهم و کاربردی هستند و ولی دربین آنها مرحله دوم بسیار با اهمیت می باشد.

گواهی ایزو 17025

 

هزینه اخذ ایزو 17025

سازمان ها برای اخذ گواهی ایزو 17025 بباید در دو مرحله هزینه آن را پرداخت کنند. مقدار هزینه ای که باید بابت مشاوره ایزو پرداخت شود، به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به شرایط موجود و تعداد شیفت کاری آزمایشگاه و اجرای سیستم مدیریت کنترل کیفیت با توجه به طراحی نرم افزار مربوط به آن و … دارد، که مبلغی حدودی 10 میلیون تومان می باشد. زمانی که برای اخذ این گواهی صرف می شود، بستگی به میزان امکانات آزمایشگاه دارد که در صورت نبود امکانات لازم، به بیش از 3 یا 4 ماه می رسد.

برای اطلاع از شرایط اخذ ایزو 17025 و مقدار هزینه پرداختی آن، با شماره های نمایش داده شده در سایت تماس بگیرید.

[toggle title=”راه های ارتباطی” state=”open”]شماره موبایل: 09902702205 – شماره ثابت: 08733230268[/toggle]

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما