اکثر مدیران سوال دارند که مشاور ایزو 14001 برای هزینه مشاوره، چه شاخصه هایی را مد نظر دارد و چقدر هزینه می گیرد و می خواهند بدانند که آیا قوانین مشخصی وجود دارد تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوند؟
در ابتدا به بررسی دلایل اخذ مشاور و پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو 14001 در سازمان می پردازیم:
اخذ مشاور در ایزو 14001
استاندارد ایزو 14001 با نام استاندارد زیست محیطی شناخته شده که در ویرایش 2015 مبحث مدیریت استراتژیک و ریسک به آن اضافه شده است. سازمان هایی که با اصول رعایت قوانین بهداشت و ایمنی در درون سازمان و اصول برخورد با محیط زیست و نحوه آماده سازی کارگرها برای شیفت های مختلف کاری آشنا نیستند و همچنین ریسک های مدیریتی مجموعه خود را نمی شناسند، به راهنمایی یک مشاور باتجربه و متخصص برای پیاده سازی الزامات این استاندارد در سازمان نیاز دارند.
هزینه مشاور ایزو 14001
برای تعیین هزینه در ابتدا از طرف سازمان های مشاوره یک سری فرم و پرسشنامه در اختیار سازمان ها قرار می گیرد و آن ها باید در کمال صحت و صداقت این فرم ها را تکمیل نموده، سپس مشاور از طریق این اطلاعات، هزینه های مشاوره را تعیین می نماید. حداقل هزینه برای مشاوره این استاندارد مبلغ 3 میلیون تومان می باشد که در تعیین این هزینه، چند مورد بسیار مهم بوده که با در نظر گرفتن آن ها این مقدار می تواند به حداقل یا حداکثر برسد. این موارد عبارتند از:
- تعداد کارکنان مشغول به کار در سازمان
- تعدادساعت های کاری
- تعداد شیفت کاری
- تنوع و گستردگی محصولات
- خدمات ارائه شده در سازمان
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هزینه مشاور ایزو 14001 ویرایش 2015 و دریافت مستندات آن می توانید با مشاورین باتجربه و باسابقه ما ارتباط بگیرید.
خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731 |
آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205 |
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.