دوره ایزو 10004 به سازمان هایی که به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستند آموزش می دهد، که در ابتدا میزان رضایت مشتریان خود را اندازه گیری بکنند، ولی آیا این کار به راحتی قابل اجراست؟ با گذراندن دوره ایزو 10004 و راهکارهایی که این استاندارد در اختیار مدیران قرار می دهد، می توان به ساده ترین روش رضایت مشتری را بدست آورد.
دوره ایزو 10004 و راهکارهای آن
بسیاری از سازمان ها برای جلب رضایت مشتری در حال حاضر، از فرم نظر سنجی استفاده می کنند که ما با استفاده از شواهد و اطلاعات موجود، به این حقیقت دست پیدا کرده ایم که این روش، روش کاربردی و جامعی نیست و عددی که از این روش به دست می آید نمی تواند عدد دقیقی باشد؛ بنابراین در دوره ایزو 10004 ما می آموزیم که به چه طریقی می توان با توجه به صرفه جویی در وقت و هزینه، رضایت مشتریان خود را اندازه گیری کنیم و نیازها و درخواست های آن ها را شناسایی و بعد از بررسی و برآورده کردن این نیازها به مشتریانی متهد و وفاداری دست پیدا کنیم تا همیشه برای پیشرفت، یک گام جلوتر از مشتری قدم بگذاریم.
مطالب ارائه شده در دوره ایزو 10004
- روش های تقسیم بندی مشتریان
- معین کردن انتظارات و خواسته های مشتریان
- تقسیم کردن مشتریان واقعی و غیرواقعی
- آشنا شدن با معنای رضایت مشتری
- نحوه اندازه گیری رضایت مشتریان
- راههای نظر سنجی کردن از مشتری
- عوامل موثر در جلب رضایت مشتری
- عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری
- ………
دوره ایزو 10004 در ایران به دو روش حضوری و غیر حضوری برگزار می شود، برای اطلاع از روش اخذ استاندارد ایزو 10004 می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
[toggle title=”راه های ارتباطی” state=”open”]شماره موبایل: 09902702205 – شماره ثابت: 08733230268[/toggle]
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.